Camping Les Princes d'Orange

Camping Les Princes d'Orange
8,3

7 tips over Camping Les Princes d'Orange

daanvanmeeuwen@hotmail.com, 27-9-2013
Zwemmen in de Gorges de Meouges ( 30km rijden, maar zeker de moeite waard!).
Sonia van Vliet, 17-9-2013
In het dorpje was ook een gids voor activiteiten in de bergen - abseilen, klimmen en dergelijke. Wij zijn de eerste dag meteen daarheen gegaan, maar helaas waren de activiteiten al vol - voor de gehele week... misschien van te voren reserveren is een goede tip?
Familie van Bambost, 16-9-2013
Bezoek aan Rosans, kanotocht op de Durance

martijn, 19-7-2013

George de la Meouge

Mont Ventoux

Gap

Rob Borgsteijn, 11-9-2012

Aanrader voor diegen die een rustige vakantie willen hebben.

Plaatsen als Gap en Sisteron zijn de moeite waard om te bezichtigen.

van Moorsel, 15-8-2012
Gorge de la Meouge. 20 minuten rijden en heerlijk de hele dag in/aan het koele water zitten. Verder het dorpje Sisteron met z'n mooie binnnenstad en dito citadel. In het dorp Sisteron zit Creperie L' Akene, hier kun je heerlijk crepes en salades eten. Mt. Ventoux is een uurtje rijden, ook een bezoekje waard vanwege het uitzicht.

Christine, 20-7-2012
Leuke plaatsen zijn Serres, Sisteron, Gap. Voor de fietsliefhebbers de Mont Ventoux en als je het niet erg vindt om wat verder te rijden de Alpe d'Huez (zelfs de weg ernaartoe, Route Napoleon, is prachtig)