Camping Les Princes d'Orange

8,1

4 reacties Camping Les Princes d'Orange

haringen

Peter, 31-7-2017

Heb je speciale haringennodig om je voortent vast te zetten

0 reacties

oudere jeugd, volleybal

Joke, 26-1-2015

Komen hier ook wel oudere jongeren, nederlandse? Mijn jongste dochter is 16 en de oudste is al 20 jaar. Wel heel mooi abseilen en klimmen daar voor ze!

Ik zag dat er 2 tafeltennistafels zijn, is er misschien ook een volleybalveld voor de jeugd? Dank, Joke

vissen?

Laura, 10-3-2013
wie weet of er op/vlakbij de camping visgelegenheid is?
1 reactie

We hebben een aantal aanbieders voor Les Princes d'Orange voor je op een rij gezet:

Wandelen

Ingrid, 8-9-2012
Weet iemand of er in de buurt van de camping mogelijkheden zijn om met een gondellift de berg op te gaan en van daar uit wandelingen te maken ?