Camping Les Princes d'Orange

Camping Les Princes d'Orange
8,2

58 reviews over Camping Les Princes d'Orange in het Nederlands

Met oudere kinderen

Wat een heerlijke camping!!

Elsinga
13-8-2018

via touroperator mobile home gehuurd, deze stond op het één na hoogste niveau, wat een fantastisch uitzicht, wat een privacy. Wel een pittige klim naar boven!

Hele aardige eigenaren v/d camping, behulpzaam, spreken uitstekend Engels.

Zwembad is voor het formaat v/d camping groot genoeg, er is nog een glijbaantje en een springkussen, onze zoon heeft zich goed vermaakt. Wel wat weinig ligbedden en ook hier is het 'handdoekje leggen' een fenomeen jammer genoeg.

Restaurant geen gebruik van gemaakt, wel afhalen, het gekke is dat je alleen friet of pizza's kunt afhalen.

Is er een thema-avond is dan kan er niet afgehaald worden, maar dat staat nergens aangegeven bij het restaurant, daar kom je dan ter plekke achter. Een verbeterpunt in de communicatie!

Wij hadden twee honden mee, voor hun was het beekje onderaan de camping geweldig evenals de velden en bos rondom de camping.

Stuwmeer op 20 minuten rijden v/d camping is ook een aanrader!

Samen met partner de laatste 2 weken van juni, via touroperator vakantie gehouden. Vriendelijke ontvangst, en een mooie upgrade gekregen.

Bali besteld, maar nu vrij nwe caravan met airco en tv. Bovendien een prachtige omgeving. Wifi willen kopen, maar gratis gekregen. (oud systeem, dus vaak geen wifi.)

Wat ik wel erg gemist heb, is info. Bv. openingstijden receptie , waar laat ik mijn afval, kunnen we wel/niet een keer frietjes halen, waar is er wat te doen/zien?(markt, routes, parken, mooie stad) wat zijn eventuele nood nummers etc.

Winkeltje waar je brood kan halen erg makkelijk. Maar de ober in het restaurant, (met simpele kaart) deed weinig moeite, had het drukker met voetbal dan met zijn klanten!!! Eten was lekker.

Zwembad is klein, alleen dat je daar kunstgras omheen legt.....sorry, maar dat vind ik dus echt niks. Een heerlijke vakantie, maar had het gevoel dat de camping echt nog op moest starten voor het nwe seizoen.

BOMMELAER MURIEL, PROPRIETAIRE, 16-7-2018

Bonjour et merci pour votre appréciation

Je suis juste surprise de votre commentaire sur la réception et la documentation.

En effet, nos clients ont la chance d'avoir un accueil personnalisé à la réception avec des horaires affichés à l'extérieur, un panneau d'affichage extérieur avec toutes les indications sur le fonctionnement du camping.

Dans la réception, vous trouvez toute la documentation touristique nécessaire à de belles vacances et nous sommes toujours à disposition de la clientèle pour toutes explications complémentaires.

Très cordialement

Muriel gérante du camping

Heerlijke camping! Mooie omgeving

Danielle
2-7-2018

Prima camping. Pittige klim omhoog om je caravan naar boven te krijgen, maar het is ons gelukt, wel met een stinkende koppeling. We stonden, volgens veel campinggasten, op de mooiste plek. Dit was helemaal bovenaan. Bovenaan waren de toiletten enz wat verouderd, onderaan was het een stuk nieuwer. Zwembad was schoon, niet al te druk, vaak wat bedjes vrij. Vrouw bij het restaurantje was erg vriendelijk en persoonlijk. Iedere ochtend verse broodjes die je de dag van te voren besteld.

Camping met prachtig uitzicht!

Anneke
2-9-2017

Camping met prachtig uitzicht en aardige en behulpzame mensen aan de receptie. Wij hadden plek A10 prachtig uitzicht maar wel ver van sanitair. De grond is erg hard dus neem hier goede haringen voor mee. Zwembad ligt mooi en is diep leuk om te duiken. De glijbaan is mar klein en onze dochter van 14 kwam er niet op vooruit. Zwembad om 19.00 gesloten. Verder is er in de avond niet veel te doen voor de kinderen. Het springkussen gaat uit en en de speeltuin gaat dicht dat wel heel jammer... Ook is er geen plek om te voetballen... Restaurant is leuk met aardig personeel. Sanitair wordt keurig bij gehouden. Er is wel toiletpapier maar die hangt niet in de wc zelf maar bij de "ingang" . In de winkel heerlijk brood en aardig assortiment. Niet duur. De camping is erg heuvelachtig dus niet geschikt als je slecht te been bent. De omgeving is prachtig. Gaan zeker terug maar naar een andere camping met name omdat er 's avonds niets voor de kinderen te doen is

Nette camping in een mooie streek

Korevaar
12-8-2017

Les Princes d'Orange is een relatief kleine camping van goede kwaliteit. Het ligt in een sportief gebied in de uitlopers van de Alpen. De meeste huur accommodaties zijn geplaatst op terrassen. Caravans en tenten worden meestal op het laagste gedeelte geplaatst. Wil je wandelen, fietsen of klimmen dan ben je in dit gebied aan het juiste adres. Voor andere toeristische dingen moet je de auto pakken. Voor kinderen is er elke dag animatie (NL en Frans). Het zwembad is klein maar voldoet. De speeltuin is leuk voor de meeste kinderen. Het restaurant is simpel, maar zet relatief goed eten neer met o.a. streekproducten. Wel apart is dat er op thema-avonden maar gekozen kan worden uit 1 gerecht. Wij hadden het genoegen om een luxe mobile home met jacuzzi gehuurd te hebben. Dat was genieten. De jacuzzi wordt goed schoongehouden door de camping. Let op: bij luxe accommodaties betaal je dubbele schoonmaakkosten.

Mooie camping met uitzicht op de bergen

van de Lagemaat
12-8-2017

Camping Les Princes d'Orange is een hele mooie camping, het is een plateau camping en hierdoor een fenomenaal uitzicht over de camping en kijkend richting de bergen. Wij verbleven in een een kant en klare tent die voorzien was van een 2-persoonsbed en 1- eenpersoonsbed en een stapelbed, koelkast met vriezer en een 2 pits elektrische kookplaat. De toilet en de douches waren schoon en er bevindt zich een kleine supermarkt op de camping, voor de grote supermarkten ongeveer 20 minuten rijden met de auto. Wij misten in de uitzet van de tent wijn- en theeglazen en een waterkoker, maar verder top!!!

Prachtige camping!

Jannes
28-7-2017

Wij waren hier 2 weken op een staplaats met eigen tent.

De camping is prachtig gelegen tegen een berghelling met een mooi uitzicht op het dorpje Orpierre en een grote rots. Als je met een tent gaat is het wel handig genoeg rotsharingen mee te nemen, anders zijn ze er lastig in te krijgen.

Het personeel is zeer vriendelijk en de eigenaresse sprak goed engels. Wij zouden in eerste instantie op plekje E09 staan maar kwamen er daar achter dat hier wel erg veel kiezel lag. De eigenaresse ging gelijk voor ons kijken en bood ons 3 andere plekjes aan waar we er zelf één van mochten kiezen, dit werd uiteindelijk G4. Het sanitair is netjes en wordt goed schoon gehouden. Wij hadden veel problemen met soms hele koude en soms hele warme douchen maar het personeel nam dit altijd serieus en probeerde het op te lossen.

Het zwembad is wat aan de kleine kant maar er staan zeer veel ligstoelen omheen.

Ik zou deze camping zeker aanraden!

Mooi gelegen camping nabij een bergbeklimmers dorp. Receptie is zeer vriendelijk en erg behulpzaam. Genoeg te beleven in de directe omgeving. Supermarkten binnen 15 minuten te bereiken. Zwembad is wat aan de kleine kant maar prima aangelegd. Sanitair beneden was luxe en schoon, nabij onze plek was het sanitair ook netjes ( 2 douches, 1 toilet met wastafel en 1 ruimte met een losse wastafel (bij plek F03). Naar hoger gelegen plekken moet je wel redelijk klimmen. Aandachtspunt; wij waren hier net in de periode dat er een dorpsfeest was in Orpiere van 3 nachten waarbij de muziek tot 4.00 uur 's nacht doorging en goed te horen was .....

Niet opnieuw.

Kris
19-8-2016

Mooie camping met ruime plaatsen , proper sanitair. Zwembad glijbaan en waterspringkasteel vonden de kids super. Wifi op heel de camping maar erg aan de prijs mocht inbegrepen zijn in de campingprijs vond ik. Vriendelijke leiding. Van deze camping wandel je zo naar een 1 ster camping les noyers wat heel wat beterkoop is maar wel met een minder moderne sanitairblok. Doch zag ik nu op internet dat de kampeerders van die camping ook gebruik kunnen maken van de faciliteiten van de 4 ster camping. Had ik dat geweten.

Een leuke camping met vriendelijk personeel.

Fam. Jelierse
14-8-2016

Personeel spreekt ook Engels, zwembad en restaurant zijn prima.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Princes d'Orange in Orpierre, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Princes d'Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.