Appartement Résidence Les Mélezes / Sorbiers

Très bien

CHARLIER de CHILY
7-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

L'appartement 23 Sorbiers était moderne, pratique et lumineux. Son emplacement nous convenait car nous rejoignions des amis logeant au Pinier mais nous devions marcher 200m pour rejoindre les pistes. Pratique pour l'après-ski car bien placé par rapport au complexe piscine, bowling, patinoire et pas loin des resto

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Résidence Les Mélezes / Sorbiers in Orcières-Merlette, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Résidence Les Mélezes / Sorbiers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Résidence Les Mélezes / Sorbiers scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.