Hotel Saint-Jean

Kleine hotelsWeer vandaag22°16°
Hotel Saint-Jean
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Saint-Jean voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Saint-Jean in het Nederlands

uitstekend overnachtingshotel.

frans
30-9-2017

Ligging gemakkelijk bereikbaar en direct bij centrum, privé parkeren, goede kamer en uitstekend ontbijt en dat voor een rieele prijs; wat wil een mens nog meer?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint-Jean in Orange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint-Jean zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.