Hotel Le Glacier ***

9,2

6 reviews over Hotel Le Glacier in het Nederlands

uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Hans Gielissen, 8-5-2016

eenvoudig te vinden, parkeren voor de deur. Schoon. Prima airco. Behoorlijk ontbijt.

Kamer (die wij hadden) vrij klein maar voor kort verblijf prima.

Hond toegestaan.

Heel leuk

Lesley, 1-9-2015

Erg charmant hotel op een marktplein in Orange. Derde generatie van een familiehotel. Gratis upgrade. Voor de deur kun je parkeren, er is ook een eigen parkeerplaats. Leuke gezellige kleine kamer. Goed ontbijt, vriendelijke service.

Schitterend

Annette, 19-8-2014

Dit hotel ligt aan een straat, die normaal erg rustig is. Behalve als er een file staat op de Autoroute du Soleil. Dan staat alles vast in Orange. Maar het is een mooi hotel, met mooie kamers en een goed ontbijtbuffet. Er is geen restaurant en het hotel is niet leuk voor kinderen. Badkamer zeer luxe.

Gemoedelijk netjes

michel8william, 13-6-2014

Aan een drukke plein in het centrum en als je in de spits aankomt kun je redelijk lang wachten voor je de stad in komt. Voor het hotel is een parkeerplaats. Waar je even kunt staan om in te checken let wel op het is betaald parkeren. Handig is het als je bij je reservering ook een parkeerplaats boekt. Want het zoeken naar een parkeerplaats kan vervelend zijn. Personeel is aardig en hulpvaardig, hebben snoertjes voor elke mobieltje voor handen als je batterijtje op is. Ook weten ze waar je lekker kunt eten of een leuke avond wandeling kan maken. de kamer die wij hadden was op de 1ste etage aan de voorkant. om er te komen moet je door een doolhof van gangen met ontelbare deuren.

Onze kamer is ruim en schoon gezellig frans balkon alleen te openen als het verkeer wat minder is. Bedden zijn goed badkamer ziet er netjes uit maar de tegels op de vloer komen los dus even opletten bij het douchen.

Ontbijt is voldoende, en je kan heerlijk voor op het terras zitten.

Heerlijk hotel, aardige eigenaren.

l.remmers, 1-9-2012

Hotel Le Glacier in Orange is een gemoedelijk hotel in de binnenstad. Uitvalsbasis voor mooie trips in de omgeving, bv. Chateauneuf du Pape, Mont Ventoux of Avignon. Maar Orange zelf is ook een aantrekkelijke plaats met prachtige Romeinse monumenten en een gezellige binnenstad.

Hotel ligt centraal, kort bij het antieke theater. Aan de voorkant zijn openbare parkeerplaatsen en het hotel beschikt over een garage voor 2 auto's. Kamers zijn sober, maar groot. Normaal comfort voor een hotel van die klasse. Sober maar lekker ontbijtbuffet. Drankjes nogal duur (2,5 Euro voor 0,2l water)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Glacier voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Glacier in Orange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Glacier zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Glacier scoort een 9.19 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: