Hotel Ibis Orange Centre

7.6Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Orange

Op vakantie geweest naar Ibis Orange Centre?

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Orange Centre voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Ibis Orange Centre

• 7Norbert12-08-2016

Prima overnachtingsplek

Hotel vlakbij snelweg. 2P kamer klein maar voldoende; je hoeft er immers alleen te slapen. Vriendelijke receptionistes. Aangezien we laat aankwamen geen zin meer om de stad in te gaan en in het hotel gegeten, wat ik niet zou aanbevelen. Het was te eten maar meer ook niet. Ontbijt was uitgebreider dan wat ik normaal aantref in een ketenhotel. Hotel heeft klein zwembad; de kinderen hebben er nog even gebuikt van gemaakt. Gratis parkeerplaatsen en wifi. Prijs kwaliteit verhouding is in orde.Mocht er een volgende keer komen dan gaan we eerder van huis, zodat we eerder aan kunnen komen om voor het diner de stad in te gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8H. Nieuwenhuis27-11-2014

Verzorgde locatie voor tussenstop

Goede ligging t.o.v. tolweg en centrum op loopafstand. Kamers niet al te groot maar wel netjes en schoon. Voor 2 pers. ruim genoeg. Diner niet aan te raden, weinig keus. Ontbijt prima verzorgd. Reden om ook voor volgend jaar dit hotel weer op de heenreis naar Spanje te boeken.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Mieke Piersma22-07-2012

Prima hotel

Wij vonden dit een goed hotel en gaan er zeker weer heen. Ligt niet ver van de snelweg en het hotel is gemakkelijk te bereiken met de auto. De parkeerplaatsten zijn gratis en een leuke bijkomstigheid is het openlucht zwembad. Het eten in het restaurant is goed en het ontbijt ook. De kamers zijn klein, maar netjes en schoon. Wij zijn dik tevreden en hebben het wel anders meegemaakt. De omgeving van het hotel is niet echt bijzonder, maar dat vonden wij niet erg. De bedoeling was een goed bed om de volgende dag je reis uitgerust te kunnen vervolgen.Een aanrader!

Gereisd met partner in november 2011

• 7willekens15-10-2009

goed overnachtingshotel

hebben hier afgelopen zomer een overnachting gehad. bij aankomst leek het hotel een beetje tegen te vallen vanwege de ligging. het hotel ligt echt midden in orange, aan drukke weg. toch was het een gezellig, gemoedelijk hotel, met een leuk zwembadje met daaromheen wat ligbedjes. de kinderen hebben lekker gezwommen. het ontbijt was goed. de kamers waren voor drie personen wat aan de kleine kant.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2009

Hotel Ibis Orange Centre info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd

• Gratis wifiOp de kamer