Hotel Ibis Budget Orange

Hotel Ibis Budget Orange
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Orange voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Ibis Budget Orange in het Nederlands

Prima overnachting gehad

Senseo
16-7-2017

Op doorreis naar Spanje een voordelig hotel geboekt. Prima ontvangst, kregen bij receptie een A4tje met restaurant mogelijkheden. Centrum is op loopafstand en voldoende eetgelegenheid daar. Auto kan op afgesloten parkeerterrein gezet worden. Wij hadden familiekamer met airco, 2 +1 persoonsbed en boven het 2 persoons een hoogslaperbed wat leuk is voor een kind. Badkamer beetje klein maar schoon, warm water en het voldeed. Ontbijt was onbeperkt buffet vanaf 7 uur open. Na het ontbijt de sleutel ingeleverd en weer snel de snelweg op. Echt een prima hotel om te overnachten.

Prima

Indalo
26-9-2016

Zowel op de heenreis als terugreis van onze vakantie in Spanje hier geslapen.

Hotel= Slapen-Wassen-Ontbijten- en wegwezen.

Geen slechte ervaring, vriendelijke ontvangst, goed frans ontbijt.

Schoon en goed bed, heerlijk geslapen.

Auto veilig op afgesloten parkeerplaats.

Kort bij tolweg, supermarkt en Mc Donalds kortbij.

eenvoudig maar goed hotel

Lisette
2-8-2015

Niet heel gezellige kamers maar wel super schoon. Hotel ligt gunstig t.o.v. de snelweg, zowel naar Spanje als naar de Cote d'Azur. Grote supermarkt en McDonalds om de hoek. Bewaakte en afgesloten parkeerplaats.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Budget Orange in Orange, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Budget Orange zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.