Hotel La Grande Bastide

Kleine hotelsWeer vandaag24°12°

We hebben een aantal aanbieders voor La Grande Bastide voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Grande Bastide in het Nederlands

Verzorgde, leuke en ongedwongen plek.

Johan Collier
25-6-2009

We verbleven er in Halfpension en boekten dit verblijf via 'Egen-Wijze-Reizen' fiets vakantie. De huurfietsen waren tip top in orde, we hadden zeer mooi weer en genoten na de fietstochtjes naar Les Mées, Manosque en Sisteron van het mooie zwembad en het verzorgde avondeten die op het terras werd opgediend.

We mogen zeker niet het zeer uitgebreide ontbijtbuffet vergeten die voor Frankrijk een buitenbeentje is. Verse fruitsla, koffiekoeken, taart, beleg, kaas, ...enz zoveel je lust.

We hadden er een mooie vakantie.

De uitbaters zijn hartelijk en heel gastvrij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Grande Bastide in Oraison, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Grande Bastide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.