Appartement Le Tuilier

Appartement Le Tuilier
9,4

7 tips over Appartement Le Tuilier

Carla , 21-4-2015
Markt op zondag van Isle sur la Sorgue, markt op donderdag in Lourmarin bezoeken! Rustrel, oker mijnen aan het eind van de dag, rustiger en mooi licht.
Harry, 8-9-2014
In de buurt genoeg te beleven: gorges, brocantemarkten, leuke weggetjes naar mooie stadjes en Colorado de Provence: de bijzondere okerrotsen. Heerlijk eten bij diverse goede restaurants in de buurt, maar echt: Matty doet niet voor ze onder. En ik denk dat het hier in het voor- en najaar ook heerlijk toeven is. Dan is het toch nog altijd 'zomer'. Ik zou hier zo een boek kunnen schrijven, wat een rust. Kortom, ik zeg: Doen!
Henriette, 5-9-2014
Voor kinderen is het leuk als er ook andere kinderen zijn om mee te spelen

Ruud de Grood, 30-8-2014

Iets verder rondom, keuze uit nog vele zeer verschillende plaatsjes, o.a. het sjieke Fontaine de Vaucluse trekt veel bezoekers in een dalletje met vele betaalbare en goede restaurantjes, een papier-museum en een indrukwekkend diep meertjes aan de voet van een rots. Een indrukwekkend tafereel.

Heel anders is dan weer Abt met zijn Okermuseum bovenop een bergje met fraai uitzicht.

m.pronk9, 15-9-2013
Apt is de laatste stad waar je inkopen kan doen. Misschien handig om daar eerst even wat te halen voordat je naar Oppedette gaat. Fietsen en wandelen in de buurt is voor de echte sportmens. Appartement Olive ligt op de eerste verdieping. Dus wat lastig te bereiken voor mensen die slecht ter been zijn. Kruiden, koffie, thee, wijn en water zijn aanwezig in het appartement. Het water uit de kraan is drinkbaar. De andere appartementen liggen op de begane grond. Maar vraag het voor de zekerheid.
Erik, 17-1-2013
Op de site van Le Tuilier staan al veel tips voor dagtrips. De Gorge van Oppedette hoort daar zeker ook bij! Het is mogelijk om helemaal af te dalen tot aan de rivier. Vanzelfsprekend voldoen de veiligheidseisen van het klimpad niet aan de Nederlandse standaarden.... dus je moet hiervoor wel enigszins fit zijn.

Jeroen De Bodt, 6-6-2012

Fietsverhuur in Apt