Vakantiehuis Zocalo Ranch

Meer vakantiehuis info

32 reviews over Vakantiehuis Zocalo Ranch

• 3pascal28-07-2011

Nooit meer

Het was eerder een chirokamp dan een vakantie. overal en voor alles regeltjes. wat wel en niet in de vuilbak mag, aan het zwembad geen zetels verplaatsen, douche na gebruik uitdrogen, geen eigen dranken op het domein en in de kamer, extra rol wc papier is een uitzondering, zeer lawaaierig gelegen aan een steenweg, alles behalve gastvriendelijk, ruikt overal naar sigaretten; mensen die het puur doen om geld te verdienen, niemand blijft er eten omdat het binnen een eetzaal gevoel geeft en de gastvrouw het niet uitstraalt : ze is lui en onvriendelijk

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Gerda, Monique, Fernaud en Etienne23-02-2011

Super tof bij Limburgers in de Provence.

Voor Herman en Alice,

Wij beleefden een superfijne tijd, een zeer warm onthaal, rust en een ernorme gezelligheid. Dus menssen ga niet naar St. Tropez of Nice maar naar het hart van de Provence bij Alice en Herman. Bedankt voor alles en komen zeker terug in 2011.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 10Pieter Jansen21-02-2011

Echt een aanrader.

Wat een fantastische vakantie hebben wij gehad in mas de la cerisaie, waar Alice en Herman eigenaar zijn. De uitspraak " Leven als God in Frankrijk" heeft er werkelijk een dimensie bij gekregen. 'S morgens kraakverse croissants en diverse broden. Ontbijt op het terras met het uitzicht op de Luberon. Veel gezwommen in het heerlijk zwembad van bronwater.Lekker zonnen met zacht zomerbriesje. De natuur is prachtig, alsook de cultuurhistorie. 'S avonds werden wij verwend op alle gebied, maar vooral culinair. En elke nacht heerlijk geslapen om de volgende dag van voor af aan te beginnen. Welke richting je ook uit rijdt, overal is het prachtig.

Nog eens bedankt voor de aangename ontvangst en het schitterend verblijf.

Gereisd met partner in januari 2011

• 1veerlejurgen13-02-2011

niet met (kleine) kinderen

Vanaf het oprijden van de oprit tot het wegrijden was het 1 grote teleurstelling.

De uitbaters zijn voor een bepaald groepje mensen super maar voor ons dus niet. Aangezien ze al op wat oudere leeftijd zijn denken we dat ze niet happig zijn op (kleine) kinderen. De lijst met wat je niet mag doen is eindeloos (dat je niet alles mag doen is normaal maar hier is het toch wel overdreven)

Eten was wel lekker maar verplicht volgens infobord. Wij konden slechts blijven eten als er 8 personen bleven eten (aantal mensen die toen aanwezig waren). Toen we vertrokken kon je eten als er 4 mensen waren.

Wij vonden de uitbaters onvriendelijk en schijnheilig!! Onze dreumes werd constant in de gaten gehouden (of hij niks kapot maakte, of hij niks vuil maakte). Wegens de mistralwind zaten we liever in de beschutte tent ipv buiten. Met tegenzin werd de tent dan opengedaan.

kamers zijn netjes maar klein

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

• 9thomas en leentje07-10-2010

Zalig genieten

Bij Alice en Herman in de Mas de la cerisaie hebben we heerlijk genoten van een zalige vakantie. We werden hartelijk ontvangen met een fris glaasje provencaalse rosé om meteen in de juiste stemming te komen. Het domein en de Mas worden piekfijn onderhouden, alles is er keurig en netjes zowel binnen als buiten. De centrale ligging tussen Avignon en Apt met in het zuiden zicht op de Luberon en in het noorden de Vaucluse zorgt er voor dat alle bezienswaardigheden vlakbij zijn. Om de Provence te verkennen is dit de ideale uitvalsbasis! Alice en Herman hartelijk dank voor het verzorgen van onze zomervakantie 2010, we zullen er nog lang met een warm gevoel aan terug denken.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 4Ingrid en Marc27-08-2010

nooit meer wegens drukke baan

Ligt langs drukke baan: verkeerslawaai aan het zwembad en in de kamer als het raam open staat. Met het raam dicht hoor je het verkeer niet maar is het te heet (er is geen airco). 's Nachts valt het verkeer niet stil. De streek is prachtig maar vanaf het domein kun je er niet veel van zien wegens de hoge muur.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9luc ghekiere22-11-2009

WAAR WE GRAAG TERUGGAAN

De MAS DE LA CERISAIE, Alice en Herman lieten ons van de Provence proeven ... en we zijn er blijven hangen. Menig verblijf -het jaar door- was de ideale start om zelf iets op de kop te tikken, met jullie gewaardeerde raadgevingen. Onze ervaring deed ons ondertussen beseffen hoe hard jullie geknokt hebben om de authentieke mas als volwaardig vakantieoord uit te bouwen. We bewonderen het unieke resultaat en jullie inzet. Zonder te spreken over jullie bezorgdheid niet alleen voor het piekfijne aanbod, maar ook voor het wel en wee van alle gasten. Voor ons is het onbegrijpelijk wat in sommige misplaatste mails te lezen valt: deze zeggen vooral veel over de opstellers ervan! Trees en Luc, Haasrode

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Familie VD en kinderen Oost-Vlaanderen29-08-2009

Prachtige vakantie, we keren zeker terug

Zalige rustige unieke plaats om zonder zorgen te genieten van "la douce France". Uitzicht op de Luberon en Oppède. De eigenaars Alice en Herman doen er alles aan om alles kraaknet en genietbaar te houden.... soms wat streng maar vooral rechtvaardig en zeer respectvol tegenover hun gasten. Hartelijke ontvangst, zeer kindvriendelijk met mooie tuin en dito zwembad. Prachtige avonden op het terras. Dagelijks verse croissants. Wij verbleven in de Chambre d'Hotel met ontbijt. Weet je... een goede vakantie maak je meestal zelf!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 1fam Volckaert11-08-2009

Nooit meer

De eigenaars zijn wereldvreemde mensen die van hun gasten kwaad spreken, wat ongepast is. De streek is door hen onbekend en even informeren wat de plannen van de dag zijn is te veel gevraagd. De zetel mag niet op het gras staan want waarvoor zet Herman die aan het zwembad, men gaat over lijken als er een steentje in het zwembad ligt, dan volgen er dreigementen. Namen onthouden is niet nodig, er komen elke week nieuwe. Het pad dat naar het zwembad gaat mag niet gebruikt worden door kinderen, rond gaan roept men uit het raam op een onbeschofte manier. Wanneer je om 19h07 nog met mensen staat te praten aan het zwembad krijg je de reactie of we het uur niet kunnen lezen. Wanneer onze zoon vroeg wat we die avond zouden eten want normaal was onze formule ook tables d'hotes kreeg hij de reactie of hij een bord zag waar er de menu opgeschreven staat, dus weer niet. Alice haar broers zijn lieve mensen. Een goede raad neem eens een voorbeeld aan uw broers en schoonbroers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 3fam. Reygel06-08-2009

Om nooit te vergeten en nooit meer te doen!

Het Limburgse koppel dat de gites en chambres d'hotes runt is totaal onbekwaam hiervoor. Een paar voorbeelden: - van achter de draad van het zwembad wordt geroepen: speelgoed in het zwembad is VERBODEN! Regels, ok, maar de manier waarop. - er wordt aangebeld aan de buitenpoort terwijl de eigenaar bij ons staat: hopelijk is het al vier uur anders kunnen ze buiten blijven staan! - met luide trom aan het zwembad komen verkondigen dat er weer enkele kiezeltjes gevonden werden in het water en dat het zwembad voor 4 dagen gesloten wordt als dit nog eens voorvalt! (de kiezeltjes vormen het terrein net naast de boordstenen van het zwembad en blijven waarschijnlijk hier en daar eens aan de voeten hangen, of worden misschien zelfs door de kleine kinderen die naast het zwembad spelen al eens in hjet water geworpen) - als de kinderen 's avonds rustig op het terrein aan het spelen zijn worden ze door de basin terug naar de gite gestuurd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Vakantiehuis Zocalo Ranch info