Vakantiehuis Zocalo Ranch

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

32 reviews over Vakantiehuis Zocalo Ranch

• 10Aerts Rudy26-11-2011

Om nooit meer te vergeten

Beste Herman en Alice, na 50 jaar huwelijk hebben wij kunnen genieten van jullie gastvrijheid. Na zoveel jaar hebben wij kunnen genieten van jullie. Na 35 jaar een hotel te runnen in Knokke, genoten wij van jullie gastvrijheid.Wij geven u graag een 19/10 maar dit gaat niet. Wij hebben een super vakantie gehad, en de kinderen komende vakantie's zeker bij jullie toe. Bedankt voor de aandacht en bubbels, en bedankt Piet voor de goede moppen. Wij hebben super genoten, en is zeker om te herhalen als de gezondheid ons toelaat. Bedankt en nogmaals bedankt het gewoon super.

Gereisd met partner in januari 2011

• 10Zuit louis25-11-2011

Super, en nog eens super

Beste Alice en Herman,

Doe zo voort, wij hebben onlangs heerlijk genoten van onze vakantie, met onze kleine en enkele koppels + 50 plussers die heerlijk genoten hebben van onze kleine. Ondertussen hebben wij onze vakantie geboekt voor 2012, voor 14 dagen in mas de la cerisaie te oppède.

Bedankt voor de ontvangst, wij voelen ons hier thuis, en wij zijn naar huis gereden met tranen in de ogen.

En tot in 2012, super tof

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9Louis Straetermans15-11-2011

Prachtig domein

Wij hebben met ons gezin tijdens de herfstvakantie een weekje verbleven in de Provence en genoten van al het moois wat deze streek biedt. Wij hadden gekozen om het ontbijt en het avondmaal te gebruiken bij Alice en Herman en dat was zeker de moeite waard zowel 's morgens als 's avonds. Zij staan altijd klaar om de nodige info te geven alsook de gastvrijheid ontbreekt zeker niet. Bij aankomst wordt er dadelijk een drankje aangeboden en wordt er de nodige info gegeven. Je voelt je dadelijk thuis.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 9sabrina en gianni01-11-2011

zeer goed

we zijn zeer goed ontvangen geweest. heel mooie accomodatie, zeer goed onderhouden. Super we komen zeker nog terug.

Gereisd met partner in september 2011

• 10Frans, Johanna, Alsido en kids, Herman en Geertruida26-09-2011

Wat een mooie Mas! Een aanrader!

Voor de eerste keer bij Herman en Alice geweest , ondanks de minder goede beoordelingen zijn we puur afgegaan op de schoonheid van de omgeving. Blijkt dat je bij Herman en Alice uitermate aangenaam kunt vertoeven. Ze houden de touwtjes goed in handen zodat het geen goedkope campingsfeer wordt maar een rustige gezellige vakantieplek. De avonden waarbij iedereen verzamelde op het terras gaven de perfecte afsluiter van de dag. Alice kan heel lekker koken en de dorpen in de omgeving zijn ook een fietstochtje waard. Herman wist ons altijd te boeien over de plaatselijke fauna en flora. 2 mensen die houden van de Provence en van genieten. Net als wij.

Bedankt voor de fijne vakantie Herman en Alice. Wij komen volgend jaar zeker nog eens terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 10Pèke26-09-2011

Genieten!

Wat hebben wij genoten afgelopen zomer bij Alice en Herman. Wij verbleven 2 weken in een huisje dat schoon en van van alle comfort was voorzien. Bizar dat we hoorden mensen vragen of het zwembad open mocht en dan werd het open gedaan door Herman en dan kwamen ze niet opdagen, wij profiteerden dan van de beste ligstoelen en ligplekken. En die mensen maar achteraf klagen over regelkes! Wij hadden nergens last van. kwestie van je te gedragen bij een ander, denk ik dan. We hebben ook ieder keer voortreffelijk gegeten en hun dochter met haar gezin zorgden ook voor een gezellige babbel gezien herman en Alice de hele dag (achter de schermen) druk in de weer zijn. De omgeving is prachtig. Het terrein is verzorgd! Uiteindelijk hebben wij bijna elke avond op het terras doorgebracht met Herman en/of Alice, een gezellig drankje een knabbeltje erbij en een muziekjee op de achtergrond. Moet ik nog zeggen dat het weer ook perfect was? Dit zijn toch de ingredienten voor een heerlijke vakantie?!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 1car21-08-2011

echte afrader

1ste dag zat Herman al in onze gite tijdens onze afwezigheid mooi zwembad maar nooit open kinderen niet welkom reinsteboerenbedrog en winstbejag liever lui dan moe maar wel onze kinderen afblaffen bij thuiskomst mail gekregen dat er vanalles zou stuk zijn en petanqueballen niet teruggegeven; konden echter alles weerleggen en bewijzen dat andere huurders ballen persoonlijk aan Herman gegeven hadden. Niets meer teruggehoord zelfs geen excuses

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 9ZAVENTEM13-08-2011

GEWOON GEZELLIG

vandaag_teruggekeerd van een 6 daags verblijf met 4 personen in de mas de la cerisaie bij alice en herman. wat ons betreft wij zullen er een goede herinnering aan overhouden. de ontvangst was vriendelijk, een welkomstdrank werd aangeboden. een aangenaam domein met zwembad, buitenterras en graweide met zetels. de auto's kon je beschut van de zon parkeren. de avonden dat alice kookte werd het aperitief buiten opgediend en hadden de gasten de gelegenheid om nader kennis te maken zodoende was het ijs wat gebroken. wat tijdens ons verblijf heel goed is meegevallen . het enige minpuntje voor sommige is blijkbaar de ligging op een drukke baan maar met gesloten luiken was het voor ons niet storend; daar we in de vroege morgend naar huis wensten te vertrekken was het voor alice geen probleem om ons toch een lekker ontbijt klaar te zetten !

dank u alice en herman.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 0Koen en Rita13-08-2011

Leuke vakantie

Een mooie chambre d'hôte maar jammer genoeg langs een drukke baan. We voelden er ons onmiddellijk thuis. Konden elke dag genieten van een gevarieerd ontbijt, het mooie onderhouden zwembad. En de mogelijkheid om 's avonds op het terras nog te genieten met een glaasje was zalig. Er zijn inderdaad regeltjes binnen het domein, maar waar niet. Wij hebben genoten van ons verblijf. Alice en Herman je zal ons waarschijnlijk nog wel eens over de vloer krijgen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 2anoniem11-08-2011

Zeker geen aanrader !

Dagelijks aangesproken over huisregeltjes, zwembad altijd dicht, ontbijt 10eu/pp (ook voor kinderen !) : je krijgt 1 CROISSANT !!!, onvriendelijk, bazig, dominant, altijd geklaag over het vele werk, kindonvriendelijk, langs drukke weg, na elk gebruik douche of lavabo uitdrogen, bloemen voor gite water geven (!?), geen wc papier of beetje zeep in hele gite aanwezig, terug thuis : boze telefoon waarover we niet tevreden waren, roddels over andere gasten, ... Dit is pure geldgewin, zonder enige passie !!!! Dit gastkoppel is absoluut NIET geschikt hiervoor. Andere gasten hadden zelfde kritiek. Dit voor ons nooit meer. Spijtig, want de omgeving is prachtig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vakantiehuis Zocalo Ranch info