Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

32 Reviews over Zocalo Ranch

• 1Gert27-06-2017

Schande!

Blijf hier weg aub; gelegen langs dag en nacht drukke route national; gites zijn soort barakken van het goedkoopste materiaal; de 'gastheer' maaide het onkruid met bosmaaier terwijl we met 5 mensen op enkele meter zaten te eten op het 'terras'; gebruik maken van het zwembad hebben ze liever niet; echt, kan er niks positief over zeggen rotkarakters zijn het

• 1alex en hilde27-04-2017

nooit meer terug

niets is goed. Hoe kan zo'n slechte verblijfplaats blijven bestaan ??? Het zijn geldwolven, ze bestelen de mensen en geven de waarborg niet terug.

• 2Hoydat30-07-2015

Plus jamais

nous avons loue ce gite qui est situé juste à côté de la départementale, ce qui en fait un endroit tres bruyant jour et nuit. La clim ne fonctionne que 4 heures/ jour, de 12 à 13h de 17 à 18h et de 20h à 22h.les enfants qui dormaient à 3 dans les combles ont vu leur nuit se transformer en fournaise. Les lits sont proposés sans aleze et seuls sont fournis les draps, sans les serviettes et les torchons alors qu il est noté" linge de maison fournis." Le fond d epicerie noté dans l annonce se limite en un fond de sel. La wifi n est disponible qu à un endroit du jardin, debout.... Le lecteur dvd n existe pas, il y a un lecteur cd à la place.. nous ne vous conseillons pas du tout cette location car bien que bien situé par rapport aux differentes activités,et à la piscine, les propriétaires sont particulièrement mal aimables,.. lors du retour des clefs, ils ont inspectés le gite pour controler la propreté, ils ont critiqué car c etait encore humide car fraîchement nettoyé!

• 10saskia vertongen22-12-2014

wat een topper

Super vakantie gehad samen met mijn vriendin. Zeer gastvrije mensen, zeer behulpzaam, nogmaals dank Alice en Herman. Wij komen zeker terug.

Saskia en liesbeth

• 2De Fetyer26-06-2014

Dit nooit meer!

Vakantiehuis Mas de la Cerissaie is gelegen naast een zeer drukke baan. De inrichting van de kamer is zeer sober en het geurde binnen zeer verduft. De gastvrouw hebben we in 4 dagen amper 15 min. gezien. Het ontbijt was zeer miniem, enkel het hoognodige, zelfs nog geen eitje. We hadden geboekt voor 1 week en zijn na 4 dagen vertrokken naar een andere B&B

• 8Familie De Storme27-08-2013

ideaal, centraal gelegen

ligt idd aan een drukke weg, maar hebben daar totaal geen last van gehad! Wij verbleven in een gite: groot prive domeintje te delen met andere huurders van gites, goed afgesloten voor de kinderen. Gemeenschappelijk domein heel proper met schommel en zwembad: zwembad was altijd open! En eigenlijk prive voor ons geen andere gasten gezien aan het zwembad, een luxe! Ideaal als uitvalsbasis voor verkenning Provence, Alice en Herman geven hierbij indien gewenst tips, ... Gite was klein maar proper en praktisch alles was voorzien. Idd ook bij ons geen gastentafel, stond idd op website, ... IVM Regeltjes: ik denk dat er overal regeltjes zijn, wij hebben er ons niet aan gestoord, ... Voor ons een aanrader

• 4R. Pieters21-08-2013

Een teleurstelling!

Bij aankomst werden we afgeblaft door de gastvrouw omdat we te vroeg waren en ze nog aan het poetsen was. De gastheer kon die eerste slechte indruk deels wegwerken met een aperitiefje, maar toen we ons huisje (gîte 5 pers) zagen werden we pas echt depressief. Een lang, smal en donker huisje met snikhete slaapkamer boven. De gîte 4pers is goedkoper een heeft airco! Verder bestaat de grote tuin voornamelijk uit kiezelstenen en hoor je er constant de voorbijrazende auto's. De mooie streek maakt één en ander goed, maar hier komen we nooit meer terug.

Mas de la Cerisaie, Eigenaar, 22-08-2013

Rond 13.00 uur aangekomen en volgens kontrakt welkom vanaf 16.00 uur. en konden jullie de woning nog niet betreden omdat ze nog gepoetst moest worden. Het welkomsdrankje geven we aan al onze gasten die toekomen en is zeker niet om iets weg te werken. Jullie waren veel te vroeg. De warmte is heel normaal want jullie lieten altijd ramen en deuren openstaan. Het is jammer dat jullie ons de vakantiewoning zo hebben achtergelaten en dit na een week verblijf. Vuile pampers en plakkerige vlekken op het terras, die met een schuurmachine zijn moeten verwijderd worden. Koelkast waar plakkerige en vloeibare restanten over de liggers liepen,terrasstoelen waar op getekend is geworden met een scherp voorwerp, terrastafel die stuk is (barst in tafelblad). Roosters van de barbecue met vet- en vleesrestanten. Het toilet wat heel heel vuil. Deze woning moest borstelschoon zijn?????? Het is voor ons niet te begrijpen dat sommige gasten geen normen en waarden hebben.

• 7Rob en Connie21-06-2013

Prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen met een glas wijn. Alice en Herman zijn zeer behulpvaardig met adviezen om de omgeving te verkennen. Het diner was de 1e avond uitstekend. Heerlijke tiramisu, waar ik graag nog het recept van wil hebben. De 2 andere keren liep het niet helemaal vlekkeloos, maar de sfeer was prima. Het klopt dat er een drukke weg langs de B&B loopt, maar wij vonden dat niet echt hinderlijk. Ook geen last van gehad in onze slaapkamer Lavande. De kamer was eenvoudig maar netjes en schoon en werd 2x per week schoongemaakt. Als we wat wilden drinken, kon je zelf uit de koelkast halen of voor een wijntje even aankloppen. Buiten lekker in de zon of onder de veranda zitten. Wij hebben het heerlijk gevonden.

• 10Ruud en Saartje18-10-2012

Het was een super vakantie

We hebben de gite van 4 personen gehuurd (2 kinderen van 12 en 17 jaar) en alles was er. Zeer schoon en mooie ingericht, en hele aardige uitbaters. Wij zullen in overleg met onze vrienden van Utrecht zeker gaan boeken voor 2013. Nogmaals bedankt voor deze leuke vakantie.

• 10Martens wilfried06-01-2012

Super tof , een echte vakantie.

Een zalig gevoel, bij het inrijden aan de grote poort, rust, proberheid, dan zie je het zwembad, enkel genieten, dit gebeurt in één oogopslag. Wij waren verkocht bij het inrijden. En genieten na zoveel maanden er nog van, iedere dag spreken wij van Alice en Herman. Wij en de kinderen hebben super genoten. Wij en onze kinderen keren terug in 2012.

Vakantiehuis Zocalo Ranch info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden