Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag28°16°
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Domaine Les Roullets voor je op een rij gezet:

12 reviews over Bed and Breakfast Domaine Les Roullets in het Nederlands

paradijsje

Boots
20-8-2012

Heerlijk plekje. Mooie kamers, mooi zwembad heerlijk ontbijt.

Gereisd Met partner in juli 2012

fantastische bed en breakfast

Vanmaercke Hans
18-7-2011

Wij zijn heel wat gewend, maar dit was de mooiste, en kalmste bed en breakfast dat we ooit gedaan hebben. Daar deze bed en breakfast geen kinderen beneden de 16 jaar aanvaard, dat was het leukste voor ons, de rust, de wonderbaarlijke omgeving, de super leuke mooie kamers, en het leuke ontbijt, met alles erop en eraan. De gastheren zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, niets was hen teveel wat we vroegen. We gaan zeker terug.

Gereisd Met partner in Sat Jul 09 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Villa Flederhofgevoel

Eric en Monique
12-7-2011

Thomas en Rudolph hebben echt een plaatje van een domaine gemaakt. Je voelt je hier snel thuis en de service is van hoog niveau. Die sfeer en de tuin met dagelijks het mooie ontbijt aan een grote tafel. Ondanks dat het een betrekkelijk kleine accommodatie is, kun je altijd een mooi priveplekje vinden aan het zwembad of in de tuin met olijfbomen. Mooie ligging in de Luberon met interessante plekjes binnen korte afstand. Ook leuke restaurants in de omgeving met plekjes waar de tijd en het tempo zeker 50 jaar hebben stilgestaan. Dus rusten en relaxen !

Gereisd Met partner in juli 2011

een super ervaring

janna
8-6-2011

Ons verblijf ter gelegenheid van ons 12,5 jarig huwelijk was in een woord geweldig. We hadden een heel warm welkom met boeket en een lekkere fles op onze prachtige luxe kamer (mijn man had wat verteld bij het reserveren). Rudolph en Thomas zijn zeer goede gastheren voor wie niets teveel is. Het Domaine is een sprookje met een heerlijk zwembad (geen chloor) een prachtige tuin. Ook het ontbijt was heel erg goed, uitgebreid en met veel zorg klaargemaakt. Beide dagen een ander ontbijtservies, bloemen, heerlijk brood en iets warms, vers fruit, vers sap etc. We zijn beide dagen niet van het domaine af geweest, zo heerlijk was het er. Een aanrader dus , van harte !

Gereisd Met partner in mei 2011

tegenvaller

Klara
22-2-2011

Bij aankomst hebben wij eerst een kwartier voor de dicht hek gestaan terwijl de gastheer ons toch echt wel had gezien maar gewoon de andere kant op liep. De kamer was op zich wel oke, alleen een kleine handdouche en twee kleine handdoeken vanwege het milieu vind ik toch wel erg zuinig voor een kamer van dik 200 euro per nacht. Ook het ontbijt viel erg tegen geen ei of zoiets en een klein borrelglaasje jus. Kortom een mooie locatie maar niet gastvrij.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Met één woord "FANTASTISCH"

Henk de Bruin
31-8-2010

Schitterende chambre d'hôte met fantastische kamers en alles zeer smaakvol ingericht. Super attente gastheren Thomas en Rudolf die er alles aan doen om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Super-ontbijt met elke dag een verassing. Deze parel onder de chambre d'hôtes is een echte aanrader voor iedereen die van rust, luxe en een schitterende ambiance kan genieten.

Gereisd Met partner in augustus 2010

le secret d'or

Monique
28-7-2010

Het gouden geheim. De perfecte romantische hide-away voor stellen die van comfort en rust houden. Prachtig ingerichte kamers en met liefde klaar gemaakte ontbijtjes. Een omgeving waar je niet anders kan dan ontspannen mede door de goede zorgen van de eigenaren Rudolp en Thomas. Na een verblijf van een week doet het pijn om te vertrekken. Voldoende privacy maar ook de gezelligheid van de mede-gasten. Kortom, een geheim dat eigenlijk een beetje geheim moet blijven. Want bijzonder is het en dat moet het ook blijven!!

Gereisd Met partner in juli 2010
2008

Een echte franse topper!

David en Anneke Poldervaart
15-10-2008

Een geweldige plek om te relaxen en het toppunt van gastvrijheid en ambiance. Alles is tot in detail verzorgt. Elke ochtend het ontbijt weer een culinaire belevenis tot aan het wisselende servies toe! Druk is het er nooit, ze hebben maar vier kamers. Je krijgt echt het "villa Felderhof" gevoel, als je hier een paar dagen mag vertoeven, we hebben geweldig genoten. een toplocatie!! De omgevig heeft vele mogelijkheden om leuke dorpjes en markten te bezoeken.

David en Anneke

Gereisd Met partner in oktober 2008

Fantastisch!

Dyan
20-9-2008

Zeer leuke en bovenal stijlvolle domaine, wij hebben er 7 dagen genoten. Nog nooit zo'n mooie kamer gehad.. Hier kan je lekker tot rust komen, genieten van de mooie omgeving of gezellig een borreltje doen met andere gasten. Het is er nog mooier dan de foto's op de website doen geloven. Wij gaan nog eens terug!

Gereisd Met partner in september 2008

Wat een fantastische plek! Het huis is een plaatje, het is

Félice
30-5-2008

Wat een fantastische plek! Het huis is een plaatje, het uitzicht is prachtig en de kamers zijn topklasse en met heel veel gevoel voor stijl ingericht. Daarnaast kun je je om het huis heel goed vermaken bij bijvoorbeeld het zwembad of de tuin maar ook de omgeving is alle kanten op de moeite waard! De enthousiaste gastheren weten heel erg veel over de omgeving en hebben desgewenst hele leuke en bruikbare tips en zullen alle moeite doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Gereisd Met partner in mei 2008

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Domaine Les Roullets in Oppède, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Domaine Les Roullets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.