Camping L'Oree d'Azur

Meer campinginfo

77 reviews over Camping L'Oree d'Azur

• 7Ine06-07-2019

Leuke community

Er zouden wat dessertschaaltjes toegevoegd mogen worden aan het servies. Er zou een betere kwaliteit en iets grotere snijplank in de caravan aanwezig mogen zijn. Er zou iets aan de boiler gedaan kunnen worden. Schakelt zichzelf uit als je de douche kouder zet. Tegels in het zwembad moeten worden gerepareerd alsmede de randen rondom het zwembad. Het zwembad was echt te warm. Je mist een wastafel in het wc gedeelte op het zwembad. De bedjes zijn echt een crime; dat kan ook anders . Een enkele parasol zou ook fijn zijn al helemaal met hoge temperaturen. Zorg bij het loungegedeelte bij het restaurant voor een goede ondergrond zodat je niet o p het zand zit. Betegeld het gewoon. Vincent en Cecile zijn beiden heel relaxed. Geen geld bij voor de wasmachine? Nou dan betaal je toch morgen? Altijd tijd voor een vriendelijk woord. Als ook de mensen bij het restaurant. Camping is mooi gelegen en biedt behalve het zwembad zeer goed beschutting tegen de zon.

• 5Staat v/h sanitair

Anders

• 2018
    7Rene18-08-2018

nooit meer

Wij hebben een mobile home via een touroperator gehuurd die op deze camping staat plek nr. 96. Belangrijk is om goed bij deze verhuurder na te vragen wat de totale kosten zijn van je verblijf. Bij ons had ze alleen de kosten van de huur die aan wij aan haar moesten betalen doorgegeven. Eenmaal bij de camping aangekomen bleek dat we stageld p.p.pn. moesten afrekenen. Dit was een onaangenaam begin van de vakantie. Kijk goed naar de plek waar je mobile home staat. De camping ligt langs een doorgaande weg waar men 70 km/u mag rijden. Wij hebben veel last gehad van deze weg.De camping zelf is prima, vriendelijke eigenaar, goed zwembad, leuke eetgelegenheid met enthousiaste mensen. Het contact maken met andere is minder makkelijk, veel Fransen en Engelse die hier vaste plekken hebben. Houd er rekening mee dat in het hoogseizoen het erg druk is. Je staat vaak in file naar het strand.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jurgen12-08-2018

Mooie camping centraal gelegen in de Côte d’azur

Een nette, kleine camping met vriendelijke eigenaren. Een fijn zwembad en speelterrein voor de kids. Veel vaste gasten, hierdoor is contact leggen met anderen wat moeilijker. Maar ook wij waren hier met familie. De eigenaren proberen hierin wel een goede mix te krijgen. Perfecte camping voor uitstapjes naar Monaco, Cannes en St. Tropez. Wij hadden een grote chalet, heel erg netjes met alles erop en erin! Wij hebben echt genoten!!

Anders

• 8Fam Hes27-07-2018

Genieten op zijn Frans

Mooie groene terras camping, twee weken in een mobile home met airco is een pre. Camping ligt in de buurt van veel leuke plaatsen zoals Antibes, Valbone en Monaco, dorp Opio zelf is klein. In hoogseizoen best druk aan cote d'azur maar camping zelf is redelijk klein en daardoor rustig. Fantastische boulangerie 200m naast camping voor vers dagelijks stokbrood, restaurant op camping is oke maar niet bijzonder.

• 6Eetgelegenheden

• Oude reviews

9Anja25-08-2015

Geweldig

We verbleven in de mobile home van een vriendin van mij. Ik vond het echt een geweldige familiecamping. Mooie mobile homes die niet op een rijtje naast elkaar staan maar in terrassen/plateaus door elkaar en heel schaduwrijk met veel bomen. Mooi, leuk en groot zwembad. Voor kleine kinderen handig met hek eromheen. In de omgeving meer dan genoeg te doen. Strand op half uur afstand en veel te zien en te doen. Echt leuk.

• 10Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9christian kestemont19-08-2013

Groene, rustige oase .

Is voor mij de perfekte plaats om van een verdiende vakantie te genieten. Ligging is perfekt en kortbij alles (winkels, restaurants etc...)fantastische plaats om in een groene en rustige omgeving tot rust te komen. is een echte aanrader. Dit was mijn eerste ervaring op een camping en heb reeds geboekt voor volgend jaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Met vrienden

• 7Nico14-07-2013

Redelijke maar dure camping

Deze camping bestaat hoofdzakelijk uit stacaravans. Bovenin de camping zijn ongeveer 7 kampeerplekken gesitueerd. Deze plekken zijn ruim onder de bomen. Een ieder krijgt de sleutel van het toilet gebouw, waar je een eigen toilet, wastafel en douche hebt. Het vreemde is wel, dat je die zelf moet schoonhouden. De prijs is bijzonder hoog voor een dergelijke camping, maar het zal wel zijn omdat we aan de Cote d'Azur zitten. Op de camping zelf is niets te koop, maar een supermarkt en bakker zijn niet ver weg. Voor mensen welke slecht te been zijn is deze camping geen aanrader, tenzij je alles met de auto doet. De camping is een prima uitvalbasis voor naar Grass, Nice, Antibes en Monte Carlo te gaan. In de omgeving kan je echt prachtige autoritten maken en als je je racefiets meehebt is het daar ook een eldorado. Zwembad van de camping is prima voor een plons.

• 8Staat v/h sanitair

• 8Jan de Wit06-09-2009

Engelse sicializen in frans paradijs

Deze schaduwrijke trapezecamping biedt voor velen het "tweedehuisinfrankrijkgevoel". Wil je je Engelse taal ophalen, dan biedt L'Oreé d'Azur voldoende mogelijkheden gedurende het jaar: 70% van de veelal vaste bewoners, in bezit van keurige mobilhomes, spreekt er Engels. De eigenaar doet moeite om het eenieder naar zijn zin te maken, ook al blijven investeringen tot verbetering achter. Zo is het restaurant een aandachtspunt: gezellig, maar verwacht geen uitgebreide keuken. Het zwembad met kinderbad voldoet, voor kleine kinderen ontbreekt een glijbaan. De infrastructuur op de camping is matig onderhouden: de vele steile wegen omhoog verdienen een effen plaveisel en dit kan echt beter. Valbonne met haar pittoreske, drukke weekmarkt is een bezoek waard om 's middag af te koelen op één van de vele stranden tussen Antibes en Théoule s/ Mer, allen binnen een uur per auto te bereiken. Wie zijn franse tweedehuis ambities waar wil maken schaft een mobilhome aan en plaatst deze op "L'Orée d'Azur"

• 6Eetgelegenheden

• 7lotje16-07-2009

ik....

ik kom er al 8 jaar. ik geef het gemiddeld een 7,5 het is voor mensen die niet te veel van luxe houden (wat ik eigelijk wel doe)

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden