Camping L'Oree d'Azur

Anders

nooit meer

Rene
18-8-2018

Wij hebben een mobile home via een touroperator gehuurd die op deze camping staat plek nr. 96. Belangrijk is om goed bij deze verhuurder na te vragen wat de totale kosten zijn van je verblijf. Bij ons had ze alleen de kosten van de huur die aan wij aan haar moesten betalen doorgegeven. Eenmaal bij de camping aangekomen bleek dat we stageld p.p.pn. moesten afrekenen. Dit was een onaangenaam begin van de vakantie. Kijk goed naar de plek waar je mobile home staat. De camping ligt langs een doorgaande weg waar men 70 km/u mag rijden. Wij hebben veel last gehad van deze weg.De camping zelf is prima, vriendelijke eigenaar, goed zwembad, leuke eetgelegenheid met enthousiaste mensen. Het contact maken met andere is minder makkelijk, veel Fransen en Engelse die hier vaste plekken hebben. Houd er rekening mee dat in het hoogseizoen het erg druk is. Je staat vaak in file naar het strand.

Een nette, kleine camping met vriendelijke eigenaren. Een fijn zwembad en speelterrein voor de kids. Veel vaste gasten, hierdoor is contact leggen met anderen wat moeilijker. Maar ook wij waren hier met familie. De eigenaren proberen hierin wel een goede mix te krijgen. Perfecte camping voor uitstapjes naar Monaco, Cannes en St. Tropez. Wij hadden een grote chalet, heel erg netjes met alles erop en erin! Wij hebben echt genoten!!

Genieten op zijn Frans

Fam Hes
27-7-2018

Mooie groene terras camping, twee weken in een mobile home met airco is een pre. Camping ligt in de buurt van veel leuke plaatsen zoals Antibes, Valbone en Monaco, dorp Opio zelf is klein. In hoogseizoen best druk aan cote d'azur maar camping zelf is redelijk klein en daardoor rustig. Fantastische boulangerie 200m naast camping voor vers dagelijks stokbrood, restaurant op camping is oke maar niet bijzonder.

Geweldig

Anja
25-8-2015

We verbleven in de mobile home van een vriendin van mij. Ik vond het echt een geweldige familiecamping. Mooie mobile homes die niet op een rijtje naast elkaar staan maar in terrassen/plateaus door elkaar en heel schaduwrijk met veel bomen. Mooi, leuk en groot zwembad. Voor kleine kinderen handig met hek eromheen. In de omgeving meer dan genoeg te doen. Strand op half uur afstand en veel te zien en te doen. Echt leuk.

Groene, rustige oase .

christian kestemont
19-8-2013

Is voor mij de perfekte plaats om van een verdiende vakantie te genieten. Ligging is perfekt en kortbij alles (winkels, restaurants etc...)fantastische plaats om in een groene en rustige omgeving tot rust te komen. is een echte aanrader. Dit was mijn eerste ervaring op een camping en heb reeds geboekt voor volgend jaar.

Redelijke maar dure camping

Nico
14-7-2013

Deze camping bestaat hoofdzakelijk uit stacaravans. Bovenin de camping zijn ongeveer 7 kampeerplekken gesitueerd. Deze plekken zijn ruim onder de bomen. Een ieder krijgt de sleutel van het toilet gebouw, waar je een eigen toilet, wastafel en douche hebt. Het vreemde is wel, dat je die zelf moet schoonhouden.

De prijs is bijzonder hoog voor een dergelijke camping, maar het zal wel zijn omdat we aan de Cote d'Azur zitten. Op de camping zelf is niets te koop, maar een supermarkt en bakker zijn niet ver weg. Voor mensen welke slecht te been zijn is deze camping geen aanrader, tenzij je alles met de auto doet.

De camping is een prima uitvalbasis voor naar Grass, Nice, Antibes en Monte Carlo te gaan. In de omgeving kan je echt prachtige autoritten maken en als je je racefiets meehebt is het daar ook een eldorado.

Zwembad van de camping is prima voor een plons.

Engelse sicializen in frans paradijs

Jan de Wit
6-9-2009

Deze schaduwrijke trapezecamping biedt voor velen het "tweedehuisinfrankrijkgevoel". Wil je je Engelse taal ophalen, dan biedt L'Oreé d'Azur voldoende mogelijkheden gedurende het jaar: 70% van de veelal vaste bewoners, in bezit van keurige mobilhomes, spreekt er Engels. De eigenaar doet moeite om het eenieder naar zijn zin te maken, ook al blijven investeringen tot verbetering achter. Zo is het restaurant een aandachtspunt: gezellig, maar verwacht geen uitgebreide keuken. Het zwembad met kinderbad voldoet, voor kleine kinderen ontbreekt een glijbaan. De infrastructuur op de camping is matig onderhouden: de vele steile wegen omhoog verdienen een effen plaveisel en dit kan echt beter. Valbonne met haar pittoreske, drukke weekmarkt is een bezoek waard om 's middag af te koelen op één van de vele stranden tussen Antibes en Théoule s/ Mer, allen binnen een uur per auto te bereiken. Wie zijn franse tweedehuis ambities waar wil maken schaft een mobilhome aan en plaatst deze op "L'Orée d'Azur"

ik....

lotje
16-7-2009

ik kom er al 8 jaar.

ik geef het gemiddeld een 7,5

het is voor mensen die niet te veel van luxe houden (wat ik eigelijk wel doe)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Oree d'Azur in Opio, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Oree d'Azur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.