We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

vakanties Nice

We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

Reviews over Nice

Voor het eerst (niet voor het laatst) in hostel!

Sizzi,
    27-12-2018

Leuk modern en schoon hostel midden in het centrum van Nice. Station op een paar minuten afstand van waar je de trein naar Monaco kan nemen. Grote winkelstraat op maar een paar honderd meter en verder eigenlijk alles op loopafstand.

Personeel is zeer vriendelijk. Het hostel wordt goed schoongehouden. Op de kamer grote kluisjes voor je koffer en andere spullen (neem een hangslotje mee!) Handdoeken zijn te huur. Gratis koffie en thee beschikbaar.

Het was voor mij een eerste hostel ervaring doordat ik onverwacht met mijn dochter meeging op een srprs.me trip maar het is me zeker niet tegengevallen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Prima familieverblijf

Fifi,
    15-1-2018

2 nachtjes met de familie in Nice was leuk in dit hotel. Lekker dicht bij het centrum met leuke winkels en op goede fietsafstand van de boulevard en het oude Nice. Onze familiekamer was schoon en functioneel. Prima!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Leuke ervaring !

AS,
    1-5-2017

Heel vriendelijke mensen, altijd klaar om te helpen. Lekker restaurant en uitgebreid ontbijt. Ligging valt mee, iets te ver van de stad maar wel makkelijk bereikbaar met de bus.

In de directe omgeving is niets te beleven,daarvoor krijg je wel heel veel rust. Kamers zijn ietwat gedateerd, wel goed onderhouden. Wel koud in de kamer en badkamer, is niet aangenaam.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Prima gelegen hotel

Eveline,
    10-10-2016

Hotel is prima, ruime kamers en badkamers. Vriendelijke medewerkers. Ruim assortiment in ontbijt.

Bar gaat om 22.30 uur dicht, hapje eten gaat ook al is er niet echt een restaurant. Maar een hapje eten in de bar of op het terras kan. Eten is prima.

Hotel ligt op een dikke 5 minuten lopen van de boulevard, de winkelstraten en de restaurants. In 20 minuten ben je in het oude centrum.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Prima hotel wanneer je dagelijks op stap bent

Olav,
    17-1-2014

Dit is een prima hotel wanneer je in dit gebied bent om steden te bezoeken. Het ligt op 10 min lopen van de supermarkt en tevens het centrum van de stad. Hotel is schoon en personeel is vriendelijk. Jammer van die ene avond dat er een feest werd georganiseerd, want ja de locatie is tevens te gebruiken als feestlocatie.

Gereisd met vrienden in oktober 2013
Nice scoort een 8,2 uit 10, op basis van 396 reviews