We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Nice voor je op een rij gezet:

Reviews over Nice

Audrey,
    1-11-2015

Voor de prijs goed hotel. Goede ligging, hoewel er nu pal naast het hotel een grote bouwput is waar ze elke ochtend om 7 uur beginnen. Voor een weekendtripje niet erg, maar voor door de weeks ben je wel vroeg wakker. Erg vriendelijk personeel.

Kamer simpel, maar schoon. Lekker bed. Iedere dag wordt het bed keurig opgemaakt en indien je wilt, schone handdoeken. Ontbijt was simpel. Elke dag het zelfde, dat was wel beetje jammer.

Had graag wat meer variatie gezien. Gekookt eitje, andere vleeswaar, meer keus in fruit dan alleen appels, misschien wat rauwkost.

Gereisd met partner in oktober 2015

Schoon en vriendelijk

Alex,
    27-8-2015

Een hostel met voornamelijk jongeren, maar dat merk je niet.

Ruime kamers en een ruime badkamer. Wanneer dat niet genoeg is zijn er verspreid over het hostel nog meer sanitaire voorzieningen.

Alles Is erg schoon en de bedden liggen goed.

Daarnaast Is de locatie perfect (binnen 5 min aan het strand of het oude Nice). Het meeste personeel spreekt goed Engels en is erg vriendelijk.

Het is dat ik niet van hostels hou, maar dit is zeker een om aan te bevelen.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

Net hotel, ideale ligging

noell,
    1-6-2015

Goed hotel, goede ligging, personeel erg vriendelijk. 15 minuten lopen en je bent in het oude centrum. Je kan alles aanlopen. Strand, stad en kerken etc. Personeel erg behulpzaam. Kamers zijn netjes, goede bedden, elke dag schoonmaak.

Gereisd met partner in mei 2015

Charme hotel

Van Ranst Hans,
    30-3-2015

Sfeervol , charme hotel op 10 minuten wandelafstand van de promenade en het oude centrum. Prijs/kwaliteit TOP , kamer prima in orde met uitstekende bedden , als ook een kamer met bad en balkon gekregen. Vrij uitgebreid ontbijtbuffet , al waren de broodjes wel aan de harde kant. Absoluut een aanrader !

Gereisd met partner in maart 2015

prima ligging prima prijs prima ontbijt

macken,
    29-12-2014

30 meter van parkeerplaats (€ 2 per nacht) 100 meter van tramhalte 200 meter van stationnetje 400 meter van Centraal station en restaurantjes en 1,5 kilometer van oude centrum. Super service van de veelal duitse receptionistes (ze spreken alle talen , wij ook frans trouwens.....)Voor franse begrippen prima ontbijt ( kaas , ham , worst, (blik)fruit, yoghurt, muesli, alle soorten brood en natuurlijk croissants en pain au chocolat in overvloed) Kamer OK voor de prijs ( € 38 per nacht INCL ontbijt)

Gereisd met partner in januari 2014
Nice scoort een 8,2 uit 10, op basis van 396 reviews