Hotel Windsor

Hotel Windsor

We hebben een aantal aanbieders voor Windsor voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Windsor in het Nederlands

Een oase van rust in de stad

Yentl
31-1-2017

De ligging van het hotel is perfect. Nog geen 5 min lopen van het strand en centrum. Het hotel heeft verschillende kamers elk ingericht door een andere kunstenaar. Het is een verassing in welke kamer je komt maar dat maakt het juist zo bijzonder. Het hotel heeft een heerlijke tuin (met zwembad!!) waar in de zomer heerlijk ontbeten kan worden. Het personeel is erg vriendelijk, behulpzaam en spreken vele verschillende talen. Het is fijn dat er de hele nacht een nachtportier aanwezig is in het hotel. Dit zorgt voor een prettig gevoel.

Gereisd met partner in mei 2015

Altijd weer verrast!

Youri
2-9-2016

Vanaf het inchecken tot het uitchecken, van de ligging tot de ambiance! Het was perfect! De service was uitermatend goed en alles was super netjes! Wij zijn al meerdere malen in WindsoR verbleven en het zal zeker nog vaker voorkomen! Beste keuze uit de hotels die wij gemaakt hebben!

Gereisd met partner in juli 2016

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Windsor in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Windsor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.