Hotel Villa Victoria

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Villa Victoria voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 9 reviews
+31/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.2FenomenaalScore uit 9 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

10 Reviews over Villa Victoria

• 10Leny14-12-2014

Geweldig!

Hebben met 4 pers. een nacht door gebracht in dit uitstekende hotel,geen min puntje te ontdekken. Alles perfect en zéér zeker het eten,snap niet dat er nog mensen zijn die lopen te klagen! te vewend naar m,n idee! Op en top verzorgt en zéér gastvrij ontvangen bij de receptie! De kamers(budget) waren op en top schoon/knus/warm genoeg. Zalig geslapen in/op het bed. De douche schoon/goede regeling van het water.Zelfs een koelkastje(koelt uitstekend) én zelfs een kluisje in de kamer op en top. Personeel zéér vriendelijk en belangstellend! kerstsfeer is zó mooi aangebracht! Dus...een en al lof voor dit hotel en snap echt de negativiteit van de mensen niet. De omgeving rond om het hotel is zo gaaf en rustgevend zo relaxed. Dus laat u niet van de wijs brengen door de negativiteit van sommige bezoekers,na(onze) mijn idee te verpest!! Ik/wij zeggen voor herhaling vatbaar!! bent u tevree zeg het anderen bent u ontevree,zeg het hun,overal is een oplossing voor! Wou het hier bij laten.

• 9armin_rolland45812-11-2013

Sympa

Hôtel avec un bel emplacement, service correct... Pas de déception.

• 10gertrud greiderer24-04-2012

der einzige Platz, wo ich öfters hinfahre

Das Ambiente und die Freundlichkeit des Personals, sowie die gute Lage haben uns auch Silvester in Nizza verbringen lassen, und es war sicher nicht unser letzter Aufenthalt dort.

• 9gertrud_greiderer04-07-2011

tolle Lage

Schöne Zimmer, schöner Garten, Lage ideal (um 2 Ecken ist man an der Strandpromenade); empfehlenswert - fahr ich sicher wieder hin!

• 10joris22-07-2010

mooi hotel met goede ligging

We waren erg tevreden over het heel vriendelijk onthaal in Villa Victoria. We hadden een ruime en propere kamer. Het hotel beschikt over een aangename tuin. Het ontbijt was lekker en redelijk uitgebreid. 's namiddags konden we gratis koffie maken met een nespressomachine in de lobby. Het hotel ligt op wandelafstand van het strand en van het treinstation.

• 10george25-06-2009

A hidden gem Villa Victoria

We stayed for 2 nights and found the staff to be very friendly and helpful. the location of the hotel was excellent and in a quiet street. The room was small but adequate but would have preferred a room at the back overlooking the garden. Breakfast on the terrace was excellent and the garden was a nice place to relax in after a busy day. Have stayed before in Nice at a more expensive 4 star but this one was better value.

• 9carine jonckheere28-03-2009

prachtig hotel

Prachtig hotel , proper , goede ligging , vriendelijke mensen , ook het ontbijt is in orde en er was altijd plaats genoeg om te zitten , wij hadden een kamer met zicht op de tuin aan de zonnekant met een balkon , het enige minpuntje is dat de kamers een beetje horig zijn. Koffie en thee kreeg je gratis op de kamer of aan de receptie , dus dit hotel is zeker een aanrader . En 2 straten verder vonden we een heel goed restaurantje (11e Art in rue Meyerbeer )

• 8I. Peters15-08-2008

rustig, ideale ligging

Vlakbij boulevard en openbaar vervoer. Winkelstraten en restaurants om de hoek. Ontbijt geserveerd in exotische tuin. Geen hinder van straatlawaai. Minpunt: geen teletext of programma overzicht op tv

• 8anita29-04-2008

prachtig gezellig hotel goede verhouding kwaliteit prijs

• 10Hans Smits20-07-2007

Bijzonder prettig hotel met opvallend vriendelijk personeel. Ideaal gelegen tussen Gare SNCF (Station) en de Promenade d'Anglais.

Hotel Villa Victoria info

Facilities