Hotel Villa Victoria

6 reviews over Hotel Villa Victoria in het Nederlands

Geweldig!

Leny
14-12-2014

Hebben met 4 pers. een nacht door gebracht in dit uitstekende hotel,geen min puntje te ontdekken. Alles perfect en zéér zeker het eten,snap niet dat er nog mensen zijn die lopen te klagen! te vewend naar m,n idee! Op en top verzorgt en zéér gastvrij ontvangen bij de receptie! De kamers(budget) waren op en top schoon/knus/warm genoeg. Zalig geslapen in/op het bed. De douche schoon/goede regeling van het water.Zelfs een koelkastje(koelt uitstekend) én zelfs een kluisje in de kamer op en top. Personeel zéér vriendelijk en belangstellend! kerstsfeer is zó mooi aangebracht! Dus...een en al lof voor dit hotel en snap echt de negativiteit van de mensen niet. De omgeving rond om het hotel is zo gaaf en rustgevend zo relaxed. Dus laat u niet van de wijs brengen door de negativiteit van sommige bezoekers,na(onze) mijn idee te verpest!! Ik/wij zeggen voor herhaling vatbaar!! bent u tevree zeg het anderen bent u ontevree,zeg het hun,overal is een oplossing voor! Wou het hier bij laten.

Gereisd met vrienden in december 2014

mooi hotel met goede ligging

joris
22-7-2010

We waren erg tevreden over het heel vriendelijk onthaal in Villa Victoria. We hadden een ruime en propere kamer. Het hotel beschikt over een aangename tuin. Het ontbijt was lekker en redelijk uitgebreid. 's namiddags konden we gratis koffie maken met een nespressomachine in de lobby. Het hotel ligt op wandelafstand van het strand en van het treinstation.

Gereisd met jonge kinderen in april 2010

prachtig hotel

carine jonckheere
28-3-2009

Prachtig hotel , proper , goede ligging , vriendelijke mensen , ook het ontbijt is in orde en er was altijd plaats genoeg om te zitten , wij hadden een kamer met zicht op de tuin aan de zonnekant met een balkon , het enige minpuntje is dat de kamers een beetje horig zijn. Koffie en thee kreeg je gratis op de kamer of aan de receptie , dus dit hotel is zeker een aanrader .

En 2 straten verder vonden we een heel goed restaurantje (11e Art in rue Meyerbeer )

Gereisd met partner in maart 2009

2008

rustig, ideale ligging

I. Peters
15-8-2008

Vlakbij boulevard en openbaar vervoer.

Winkelstraten en restaurants om de hoek.

Ontbijt geserveerd in exotische tuin.

Geen hinder van straatlawaai.

Minpunt: geen teletext of programma overzicht op tv

Gereisd met partner in augustus 2008

prachtig gezellig hotel goede verhouding kwaliteit prijs

anita
29-4-2008

prachtig gezellig hotel

goede verhouding kwaliteit prijs

Gereisd met partner in februari 2008
2007

Bijzonder prettig hotel met opvallend vriendelijk personeel. Ideaal gelegen tussen Gare SNCF (Station) en de Promenade d'Anglais.

Gereisd familie in juli 2007

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Victoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Victoria in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.