Appartement Villa Soraya

Appartement info

Meer appartement info

10 reviews over Appartement Villa Soraya

• 9Fam. Vermeijs31-12-2017

Villa Soraya: een zeer aan te bevelen appartement

Na een week in Menton, hebben we twee weken heerlijk in appartement Villa Soraya in Nice gewoond en geleefd. Sowieso een perfect gelegen locatie van het appartement om deze schitterende stad en wijde omgeving te verkennenen. Rustig gelegen dicht bij het centrum van de stad met uitstekend openbaar vervoer waarmee je alle attracties, musea, strand, de binnenlanden, bergen en de hele Cote d’Azur kunt bereiken. Dicht bij huis de grootste en beste markt van Nice voor groenten en fruit, vis, de beste kaasjes etc die maar kunt bedenken. Het heeft een flink stuk tuin met terrasje en zeer ruime keuken om lekker te koken. De inrichting is comfortabel zeker voor 2 personen. De zitbank is tevens uittrekbaar voor 2 personen. Hier en daar is enige modernisering gewenst. Wat ons betreft bevelen wij het van harte aan. Oja, voor lange afstandwandelaars is het ook een goed uitvalspunt, want een GR-route ligt in de straat van het appartement.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Mieneke14-04-2017

Fantastisch, gezellige sfeer, rustige buurt,

Vlakbij centrum, langs het huis komt wandeling (rood/wit) naar mooi berggebied.het huis ligt op heel rustige plek, goeie bedden..lekker geslapen! Alles bij de hand, cultuur, natuur en de zee!! Genieten dus! Nice, mooie art deco huizen, luxe en relaxte sfeer Zeker een huis om terug te komen. O,ja..heel prettig contact met de "bazin" Monique, als er wat is krijg je snel een reactie. Wel wat donker als de zon niet schijnt.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Samuel22-01-2017

Fantastische plek

Veel natuur en veel shops echt de beste plek op aarde

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Sjaak en Sjanie Groeneweg18-10-2011

Plek op terug te komen

Een rustig gelegen appartement nabij winkels en openbaar vervoer.

Gereisd met partner in september 2011

• 9Linda17-08-2011

Super!!!!

Fayance, "la Pacoule"

Wij zijn hiernaartoe geweest voor onze huwelijksreis. Helemaal geweldig!!!! Ontzettend goed en vriendelijk ontvangen... Leuk dorpje, en ideaal vanuit hier overal naartoe te gaan.

Zeker een aanrader voor een leuke onbezorgde fantatische vakantie...

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Pauline07-06-2011

Rust en gezellige drukte

Villa Soraya Nice is een geweldige plek als je het leuk vindt om dicht bij culturele voorzieningen te zitten, met de tram naar de oude stad en terrasjes en restaurants te gaan. En ook als je snel met de auto in het achterland wilt zitten of even naar M.C. of Italie wilt gaan. En wil je even rust dan heb je een heerlijke tuin om met een goed boek in of uit de zon te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2011

• 9Hennie en Nel Loeffen11-01-2009

Voor herhaling vatbaar

Wij vinden Villa Soraya in Nice in een woord geweldig, mooi appartement en van alle gemakken voorzien, goed verzorgd en ziet er keurig uit, een echte aanrader voor een stedentrip naar Nice, appartement ligt op loopafstand naar stad en strand, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2009

0 tips over Appartement Villa Soraya

1 vraag over Appartement Villa Soraya

• J.H.van Harten, 05-02-2012 Rapporteren

prijs app in sept.

Welke etage? lift? trappen? uitzicht? rustig? parkeren? bereikbaarheid?

Monique de Ruiter, 10-09-2012

Beste Mijnheer Harten,

Het appartement heeft uitzicht op de grote tuin en vanuit de keuken op de rustige straat. Het appartement ligt zeer rustig in een mooie wijk van Nice. Tegenover een prachtig park. U heeft een prive-parkeerplaats tot uw beschikking.

Bereikbaarheid is prima! Als u de straat uitloopt heeft u bus, lijn 23 waarmee u in 10 minuten in het centrum en binnen 40 min bij het vliegveld van Nice bent. Als u iets verder doorloopt kunt u ook de nieuwe tram nemen. In 10 min. bent u bij de oude stad, het strand en natuurlijk de zee!

Belt of mailt u mij gerust voor het maken van een reservering en /of aanvullende informatie

Met vr. groeten

Monique de Ruiter www.villasoraya.com Tel 071-5156830 Mob 06 23915219

monique de ruiter, 10-09-2012

Beste Mijnheer Harten,

Het appartement is gelegen op de begane grond en heeft een terras, patio en prive-tuin van maar liefst 215m². Foto's en een beschrijving op www.villasoraya.com bij -> appartementen 2-4 personen. Met vr. groeten Monique de Ruiter

Appartement Villa Soraya info