Appartement Villa Soraya

Appartement
Appartement Villa Soraya
8,5

9 reviews over Appartement Villa Soraya in het Nederlands

Villa Soraya: een zeer aan te bevelen appartement

Fam. Vermeijs,
31-12-2017

Na een week in Menton, hebben we twee weken heerlijk in appartement Villa Soraya in Nice gewoond en geleefd. Sowieso een perfect gelegen locatie van het appartement om deze schitterende stad en wijde omgeving te verkennenen. Rustig gelegen dicht bij het centrum van de stad met uitstekend openbaar vervoer waarmee je alle attracties, musea, strand, de binnenlanden, bergen en de hele Cote d’Azur kunt bereiken. Dicht bij huis de grootste en beste markt van Nice voor groenten en fruit, vis, de beste kaasjes etc die maar kunt bedenken.

Het heeft een flink stuk tuin met terrasje en zeer ruime keuken om lekker te koken. De inrichting is comfortabel zeker voor 2 personen. De zitbank is tevens uittrekbaar voor 2 personen. Hier en daar is enige modernisering gewenst. Wat ons betreft bevelen wij het van harte aan. Oja, voor lange afstandwandelaars is het ook een goed uitvalspunt, want een GR-route ligt in de straat van het appartement.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch, gezellige sfeer, rustige buurt,

Mieneke,
14-4-2017

Vlakbij centrum, langs het huis komt wandeling (rood/wit) naar mooi berggebied.het huis ligt op heel rustige plek, goeie bedden..lekker geslapen!

Alles bij de hand, cultuur, natuur en de zee!! Genieten dus!

Nice, mooie art deco huizen, luxe en relaxte sfeer

Zeker een huis om terug te komen.

O,ja..heel prettig contact met de "bazin" Monique, als er wat is krijg je snel een reactie.

Wel wat donker als de zon niet schijnt.

Gereisd met partner in april 2017

Fantastische plek

Samuel
22-1-2017

Veel natuur en veel shops echt de beste plek op aarde

Gereisd met partner in januari 2017

Plek op terug te komen

Sjaak en Sjanie Groeneweg
18-10-2011

Een rustig gelegen appartement nabij winkels en openbaar vervoer.

Gereisd met partner in september 2011

'Een echte aanrader!'

Anne en Rony
11-9-2011

Zeer aangenaam luxueus appartement. Een echte oase van rust temidden van een bruisende stad. Het centrum van Nice is zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en 'voor een goede stapper' zelfs te voet. Grootwarenhuizen en een kleine markt in de onmiddellijke nabijheid. Zeer goede uitvalsbasis om de rest van de mooie Côte d' Azur te verkennen.

Mevrouw Monique doet er alles aan om het haar gasten volledig naar hun zin te maken en is zeer correct in haar afspraken.

Gereisd met partner in augustus 2011

Heerlijk appartement

Familie Rebel
7-9-2011

Prima locatie om te voet naar Nice centrum of Promenade/strand te gaan. Even een korte wandeling naar de tram en geen parkeerstress of dure parkeerplek, ideaal. Vanuit Nice zijn geweldige uitstapjes te maken naar de bergen, kustplaatsjes of pittoreske dorpjes in de omgeving (alles op redelijk korte afstand). Het appartement zelf beschikt over een heerlijke tuin met terras, patio en stukje gazon. Ideale ruimte, ook met kinderen. De inrichting is heel fris, jong en gezellig. Het was perfect schoon en de inrichting zeer compleet. Wij hebben als ouders op de slaapbank geslapen om de kinderen wat eerder naar bed te kunnen laten gaan. Voor twee weken was dat iets minder. Volgende keer zouden we dat anders doen. Mede door de inspanning van Villa Soraya hebben we van een heerlijke vakantie genoten. Monique, bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

Super!!!!

Linda
17-8-2011

Fayance, "la Pacoule"

Wij zijn hiernaartoe geweest voor onze huwelijksreis.

Helemaal geweldig!!!!

Ontzettend goed en vriendelijk ontvangen...

Leuk dorpje, en ideaal vanuit hier overal naartoe te gaan.

Zeker een aanrader voor een leuke onbezorgde fantatische vakantie...

Gereisd met partner in januari 2011

Rust en gezellige drukte

Pauline
7-6-2011

Villa Soraya Nice is een geweldige plek als je het leuk vindt om dicht bij culturele voorzieningen te zitten, met de tram naar de oude stad en terrasjes en restaurants te gaan. En ook als je snel met de auto in het achterland wilt zitten of even naar M.C. of Italie wilt gaan. En wil je even rust dan heb je een heerlijke tuin om met een goed boek in of uit de zon te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in mei 2011

Voor herhaling vatbaar

Hennie en Nel Loeffen
11-1-2009

Wij vinden Villa Soraya in Nice in een

woord geweldig, mooi appartement en van alle gemakken voorzien, goed verzorgd en ziet er keurig uit, een echte aanrader voor een stedentrip naar Nice, appartement ligt op loopafstand naar stad en strand, wij

komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in januari 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Soraya voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Soraya in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Soraya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.