Géén boekingskosten

Villa Soraya

Appartement
FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Soraya voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 10 reviews
+4/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.8FantastischScore uit 10 reviews
  • 8.7Inrichting
  • 8.8Ruimte

Appartement info

10 Reviews over Villa Soraya

• 9Fam. Vermeijs31-12-2017

Villa Soraya: een zeer aan te bevelen appartement

Na een week in Menton, hebben we twee weken heerlijk in appartement Villa Soraya in Nice gewoond en geleefd. Sowieso een perfect gelegen locatie van het appartement om deze schitterende stad en wijde omgeving te verkennenen. Rustig gelegen dicht bij het centrum van de stad met uitstekend openbaar vervoer waarmee je alle attracties, musea, strand, de binnenlanden, bergen en de hele Cote d’Azur kunt bereiken. Dicht bij huis de grootste en beste markt van Nice voor groenten en fruit, vis, de beste kaasjes etc die maar kunt bedenken. Het heeft een flink stuk tuin met terrasje en zeer ruime keuken om lekker te koken. De inrichting is comfortabel zeker voor 2 personen. De zitbank is tevens uittrekbaar voor 2 personen. Hier en daar is enige modernisering gewenst. Wat ons betreft bevelen wij het van harte aan. Oja, voor lange afstandwandelaars is het ook een goed uitvalspunt, want een GR-route ligt in de straat van het appartement.

• 8Mieneke14-04-2017

Fantastisch, gezellige sfeer, rustige buurt,

Vlakbij centrum, langs het huis komt wandeling (rood/wit) naar mooi berggebied.het huis ligt op heel rustige plek, goeie bedden..lekker geslapen! Alles bij de hand, cultuur, natuur en de zee!! Genieten dus! Nice, mooie art deco huizen, luxe en relaxte sfeer Zeker een huis om terug te komen. O,ja..heel prettig contact met de "bazin" Monique, als er wat is krijg je snel een reactie. Wel wat donker als de zon niet schijnt.

• 10Samuel22-01-2017

Fantastische plek

Veel natuur en veel shops echt de beste plek op aarde

• 8murielle_mattei21-05-2014

Correct !

Personnel et prestations corrects, aucune déception.

• 9Sjaak en Sjanie Groeneweg18-10-2011

Plek op terug te komen

Een rustig gelegen appartement nabij winkels en openbaar vervoer.

• 9Anne en Rony11-09-2011

'Een echte aanrader!'

Zeer aangenaam luxueus appartement. Een echte oase van rust temidden van een bruisende stad. Het centrum van Nice is zeer makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer en 'voor een goede stapper' zelfs te voet. Grootwarenhuizen en een kleine markt in de onmiddellijke nabijheid. Zeer goede uitvalsbasis om de rest van de mooie Côte d' Azur te verkennen. Mevrouw Monique doet er alles aan om het haar gasten volledig naar hun zin te maken en is zeer correct in haar afspraken.

• 8Familie Rebel07-09-2011

Heerlijk appartement

Prima locatie om te voet naar Nice centrum of Promenade/strand te gaan. Even een korte wandeling naar de tram en geen parkeerstress of dure parkeerplek, ideaal. Vanuit Nice zijn geweldige uitstapjes te maken naar de bergen, kustplaatsjes of pittoreske dorpjes in de omgeving (alles op redelijk korte afstand). Het appartement zelf beschikt over een heerlijke tuin met terras, patio en stukje gazon. Ideale ruimte, ook met kinderen. De inrichting is heel fris, jong en gezellig. Het was perfect schoon en de inrichting zeer compleet. Wij hebben als ouders op de slaapbank geslapen om de kinderen wat eerder naar bed te kunnen laten gaan. Voor twee weken was dat iets minder. Volgende keer zouden we dat anders doen. Mede door de inspanning van Villa Soraya hebben we van een heerlijke vakantie genoten. Monique, bedankt!

• 9Linda17-08-2011

Super!!!!

Fayance, "la Pacoule"

Wij zijn hiernaartoe geweest voor onze huwelijksreis. Helemaal geweldig!!!! Ontzettend goed en vriendelijk ontvangen... Leuk dorpje, en ideaal vanuit hier overal naartoe te gaan.

Zeker een aanrader voor een leuke onbezorgde fantatische vakantie...

• 9Pauline07-06-2011

Rust en gezellige drukte

Villa Soraya Nice is een geweldige plek als je het leuk vindt om dicht bij culturele voorzieningen te zitten, met de tram naar de oude stad en terrasjes en restaurants te gaan. En ook als je snel met de auto in het achterland wilt zitten of even naar M.C. of Italie wilt gaan. En wil je even rust dan heb je een heerlijke tuin om met een goed boek in of uit de zon te zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Hennie en Nel Loeffen11-01-2009

Voor herhaling vatbaar

Wij vinden Villa Soraya in Nice in een woord geweldig, mooi appartement en van alle gemakken voorzien, goed verzorgd en ziet er keurig uit, een echte aanrader voor een stedentrip naar Nice, appartement ligt op loopafstand naar stad en strand, wij komen hier zeker nog een keer terug.

Appartement Villa Soraya info

• Adresgegevens