Villa Villa Otero

Villa

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Otero voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Villa Otero in het Nederlands

• Goed: 7 - 8

2004

Wat betreft de airco en kluisje kan ik me goed vinden in het commentaar van Peter. Echter de afstand tot de boulevard en vieux Nice (het oude centrum) is toch echt langer dan de respectievelijk 7 en 5 minuten die Peter aangeeft. Echter voor deze prijs, en met het station wel dichtbij (geen last van treinen 's nachts) zou ik het er niet om laten. Iets meer te besteden? ga in, of in elk geval dichterbij boulevard en oude centrum zitten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villa Otero in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villa Otero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villa Otero scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.