Hotel Splendid

19 reviews over Hotel Splendid in het Nederlands

Valt erg tegen

Arno,
14-1-2019

Eten in restaurant beperkt en voor Italiaanse begrippen slecht. Water in de badkamer lauw niet heet. Goed bed . Douchen in bad het bestaat nog bad erg klein kan niet met gestrekte benen in bad zitten. Alle eten gefrituurd in oud vet carpaccio dikke plakken met hompen kaasachtig en droge groente geen dressing. Hoofdgerecht geheel zonder groente

Gereisd alleenreizend in januari 2019

Dik Ok

Ronny en Anne,
27-3-2018

Citytrip Nice van 21 tem 24 maart 2018. Hotel was aanbevolen door touroperator en ze hebben zeker niet gelogen. Het is heel centraal gelegen: op 8 minuten wandelafstand van het station (van waaruit je heel snel en gemakkelijk in Monaco en Cannes geraakt) en op 5 minuten van de Promenade des Anglais. Kamers zijn netjes, met een heel goed bed, bad en douche. Iedere dag verse handdoeken en als je dat zelf wil ook verse lakens. Er zijn rolluiken aan de ramen en er is nog een extra deur in de slaapkamer zodat geen geluiden van op de gang hoort. Ontbijt is op de 8e verdieping en is prijs/kwaliteit OK. Je hebt er een magnifiek zicht op de stad en de zee. Aan de receptie zijn ze enorm behulpzaam: je krijgt een plattegrond van Nice waar ze het hotel op aanduiden en de bezienswaardigheden. Je krijgt ook een blad met de treinuren. Is zeker voor herhaling vatbaar. Tip: ga eten in restaurant Barracuda in dezelfde straat aan je linkerkant op 50 m van de promenade. Hotel weet waar dit restaurant ligt.

Gereisd met vrienden in maart 2018

Prima hotel, hier en daar wat gedateerd.

Dirk,
25-3-2018

Prima hotel.

Weekend in Nice verbleven. Hotel is keurig schoon en netjes. Verwacht geen nieuwe kamers, het is iets ouder maar wel ok allemaal. Stevige bedden maar goed.

Vriendelijk personeel. Ontbijt kan beter, maar dat is heel persoonlijk.

Het ontbijt is boven in het gebouw zodat je op zee kan kijken. De zee is ook op loopafstand.

Het zwembad was gesloten maar het was er ook geen weer voor.

Goed hotel voor een nette prijs.

Gereisd met partner in maart 2018

Zeer centraal gelegen

Leonieke
26-3-2016

Hotel Splendid in Nice, ligt heel erg centraal. nog geen 10 minuten lopen vanaf het station en 10 minuten lopen naar de grote winkelstraat.

Neem vanaf het vliegveld Lijn 99, en je bent in een kwartier bij het station, voor €6,= per persoon.

Het is ouder hotel, wat je aan sommige dingen merkt.

De bedden liggen erg goed.

Alles is brandschoon, iedere dag schoonmaak met nieuwe handdoeken.

Geen kluis op de "Harmonie" kamer. Er zou een kluis bij de receptie te huur zijn, maar die waren allemaal bezet.

Ontbijt hadden wij 2 dagen beneden, erg rommelig. De laatste twee dagen op de 8ste etage, en hier was het een stuk beter geregeld. Je kunt buiten eten, maar dat vinden de duiven ook fijn.

Er is een klein zwembad, alleen open in het seizoen.

Prachtig uitzicht vanaf de bovenste etage.

Wi-Fi werkte in het gehele hotel erg goed. Soms even opnieuw aanmelden als je terug komt.

Gereisd met partner in maart 2016

Eens maar niet meer

arno_j
29-7-2015

Hotel heeft beste tijd gehad. Personeel varieert van waardeloos tot zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamer (Harmony) klein, geen kluisje, smalle bedden en hooguit 2 - 3 sterren. Omgeboekt naar een luxere kamer (+ € 20/n). De luxe kamer (=4*) had rolluiken. We hebben hier 1x gedineerd. Een andere gast had 'n behoorlijke aanvaring over een tafel die hij had en bezet was. Geen excuus, meneer was een HP gast en moest niet zeuren. HP is absoluut niet nodig voldoende restaurants in de buurt. Eet binnen ivm de duiven. Ontbijt is 4* hotel waardig. Tot slot het ontbijt is soms druk: lege schalen, geen drank en wachten. Goede ligging, mbt centrum, treinstation, Galeries Lafayette, restaurants en strand. Schoonmaak is voldoende. Op zondag was er een poolparty, niet aangekondigd wat bij het zwembad weer tot een conflict leidde tussen gasten en personeel.Slecht 2 parasols en er is geen handdoeken service. Ik vind de vele goede recensies raar, ik ben te verwend of er is iets anders aan de hand.

Gereisd met partner in juni 2015

super hotel

Den Ruyter Jeannine
3-5-2014

verbleven van 26 tot 30 april en het was gewoon uitstekend.

Lekker eten, zeer vriendelijk en gedienstig personeel, rustig en zeer comfortvol geslapen. Het was gewoon een aanrader.

Gereisd met partner in april 2014

Leuk hotel!

Priscilla Gelsomino
30-10-2012

Mooi hotel, gelegen in een drukke buurt/straat. Op loopafstand van het gezellige winkelcentrum, restaurantjes en het strand.

Ontbijt is goed verzorgd, enige nadeel is als je buiten eet dat je overlast hebt van duiven.

Personeel is erg vriendelijk en helpen je goed met evt uitleg voor openbaarvervoer naar o.a. Monaco.

Kamer ziet er netjes uit, is wel nodig aan een opfrisbeurt. Het zwembad en de jacuzzi op het dakterras maken dit hotel perfect voor een verblijf van een aantal dagen!

Gereisd met partner in augustus 2012

Goed hotel met gunstige ligging

Charles
21-10-2012

Personeel zeer vriendelijk. Ontbijtzaal helaas te klein. De meeste dagen waren alle tafels bezet en stonden de mensen te wachten tot een tafel

vrij kwam. Ontbijt was eentonig.

Gereisd met partner in oktober 2012

Uitstekende service!

S.B.
15-10-2011

Hotel ligt mooi centraal, 400m van het strand en vlak bij het centrum. Wij hadden een ruime 'de luxe' kamer met een enorm bed, jacuzzi en een groot balkon. Helaas aan de straatkant, dus wel lawaaiig. Dakterras op de 8e verdieping is een goed en rustig alternatief. Alle dagen daar ook ontbeten in de zon. Super ontbijt, wel prijzig.

We hebben gebruik gemaakt van het privéstrand dat bij het hotel hoort. Een prima (kiezel)strand met fijne ligbedden en goede service. Maar dat mag ook wel voor 16 euro pp per dag (=inclusief korting Hotel Splendid).

Het personeel van Splendid krijgt een tien! Bij de receptie is iedereen zeer vriendelijk, behulpzaam en klantgericht. Ook in het restaurant boven (we hebben alleen ontbeten en af en toe een drankje genuttigd) deed iedereen z'n uiterste best om het de gasten naar de zin te maken. De schoonmaaksters waren vriendelijk en spraken ook een beetje Engels (toch wel handig). Schoonmaak was trouwens uitstekend, echt niets op aan te merken.

Gereisd met partner in oktober 2011

Ok

Lauren
28-8-2011

Ligging is perfect. Voor een 4sterrenhotel zijn de kamers wel wat klein, wc spoelt slecht door en airco werkt niet goed. Het zwembad is ook aan de kleine kant. Het ontbijt is ok. Wij zijn er ook enkele keren 's avonds gaan eten, mits bijbetaling... er zat niemand anders in het resto maar het eten is gewoon heeeeerlijk! Als dessert zeker de moelleux nemen! Enorm vriendelijk personeel.

Wel een aanrader voor een citytrip, niet voor een lange vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Splendid in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Splendid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.