Hotel Residence Nice Fleurs

Met jonge kinderen

Nooit meer

leonie
27-6-2012

Dit hotel is echt in vervallen staat. De kakkerlakken liepen door de kamer en mijn partner zit onder de vlooienbeten van 2 nachten Nice Fleurs. In de keuken ontbraken kastdeurtjes en toilletpapier moest je zelf regelen. Het is echt een pand waar potentie in is want de kamers zijn ruim, maar zeer zeker aan een goede ontsmetting en opknapbeurt toe. Ook was het heel warm in de kamers en daarom een broeinest voor alles wat daar niet hoort te leven. Voor het geld dat we moesten betalen hebben we echt een kat in de zak gekregen want prijs kwaliteit is absoluut ongelooflijk.

We zaten half juni een aantal dagen in Nice Fleurs. Het ligt in een rustige buurt, vlakbij de Promenade des Anglais, met openbaar vervoer om de hoek en op een half uur lopen van de oude stad. Van buiten ziet het hotel er goed uit en ook de eetzaal en de binnentuin zijn oke. Wij zaten in een appartement in gebouw B en helaas zaten daar veel kakkerlakken. Ook was de keuken behoorlijk gammel. Daarom verging ons de lust om in het apartement te ontbijten. Het is wel een hotel met potentie, maar de kamers moeten echt gerenoveerd worden. In de kamer naast ons gebeurde dat ook, helaas werd er daarbij al op zaterdag om 8 uur 's morgens met klopboren en hamers gewerkt. De eigenaar realiseert zich dus wel dat er wat moet gebeuren, maar de uitvoering gebeurt op z'n Frans. Beter zou het zijn om de boel per verdieping op te knappen. Het personeel is overigens zeer vriendelijk!

Gemiddeld hotel

Marian
26-9-2009

Wij hebben een week in dit hotel doorgebracht. Wij hadden een studio met sofabed/bank. Op zich goed te doen. Alleen de opstelling was raar. De tv stond naast de sofabank, dus moesten wij aan de tafel gaan zitten om tv te kijken. TV zenders, waardeloos. Helft werkte niet. Helaas hadden we geen balcon dus konden niet lekker buiten zitten als we na een vermoeiende dag terug waren in het hotel. Verder ziet het hotel er aan de buitenkant, binnenplaats en ook binnenin het hotel er goed uit. Locatie is super. Vlak bij de Promenade des Anglais. Een gemiddelde waardering dus. Mochten wij nog eens naar Nice gaan, nemen we dit hotel zeker weer in overweging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Nice Fleurs in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Nice Fleurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.