Hotel Radisson Blu Nice

7.7Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

7.7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Radisson Blu Nice voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

Contact

6 reviews over Hotel Radisson Blu Nice

• 9heer Dierckx02-11-2013

rustig maar toch dicht aan het strand

Ligt pal langs de Promenade des Anglais. Kamer zijn relatief klein voor 3 personen. Zijn wel in orde. Badkamer is dan weer vrij groot. Restaurant biedt traditioneel menu. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid. De medewerkers aan de receptie hebben duidelijke taken en springen niet bij wanneer collega's het druk hebben. Is vrij frustrerend in een rij met 5 personen te staan wachten terwijl anderen de krant lezen of rustig blijven toekijken.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Mart22-05-2011

Mooi hotel, ligt ver van het centrum

Pluspunten: Heerlijke bedden, stille kamer, zwembad op het dak, gratis shuttlebus naar het centrum, vergeet je sportschoenen niet want iedereen is aan het joggen aan het eind van de dag. Nadelen: Nice is een dure en drukke stad, de prachtige promonade is een drukke weg, 3 rijbanen de stad in en 3 rijbanen de stad uit. Overdag veel sirene's brandweer/politie. Het hotel ligt ver van het centrum, ca. 30 minuten wandelen langs de promonade (gratis shuttle bus) Zwembad is prettig maar kost ook veel geld, 18,-p/p. voor bedje en parasol incl. flesje water en handdoek, kinderen half geld. Ontbijt was 22,- euro p/p. hebben wij geen gebruik van gemaakt, om de hoek kop koffie en croissantje is ook prima. Het hotel ligt dicht bij het vliegveld maar vonden wij niet storend. Receptie personeel is erg strak en zakelijk. Het strand langs de promonade zijn grote kiezelstenen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

• 4Sanne21-08-2010

A-prijzen op een C-locatie

Het hotel zelf is prima, kamer ziet er netjes uit en er wordt netjes schoongemaakt. Echter de locatie is jammer, aan de achterkant zit je meteen in een slechter stuk van Nice, vliegtuigen vliegen dag en nacht over en de kerk aan de achterkant luidt 2x per uur zijn klokken. Het hotel zit niet dicht bij het centrum (zo'n 40 minuten lopen) er gaat 's ochtends en 's avond 1x per uur een gratis shuttle waar bijelkaar misschien 15 mensen in passen, op tijd komen is dus een must als je mee wil. Het beloofde privestrand kost € 18 per dag pp voor een ligbedje en een parasol, en het is een keienstrand, dus op de grond liggen doe je niet zo gauw. Bij het zwembad geldt hetzelfde. Alleen zwemmen is wel "gratis". Het ontbijt, dat bij ons niet inclusief was in de kamerprijs, kost € 25 p.p per dag!!! Het prijsniveau in Nice is hoog, maar dit hotel slaat alles. Mijn advies om een hotel in het centrum te nemen, waar je minder last heb van het vliegverkeer, ook strand heb en alles aan kan lopen.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Erik & Sandya de Ruijter13-10-2004

Perfekte inrichting (voorjaar 2004 renovatie). Groot dakterras met zwembad, uitstekend restarant, grote kamers. Groot nadeel is lokatie: weliswaar aan Boulevard des Anglais zoals alle zee-hotels maar meer dan 3 km (30-40 min. lopen) van stadscentrum inclusief station.

Gereisd in oktober 2004

Hotel Radisson Blu Nice info