Appartement
Appartement Promenade des Anglais

We hebben een aantal aanbieders voor Promenade des Anglais voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Promenade des Anglais in het Nederlands

Nooit meer

C. Bolink
18-10-2009

We dachten, dat is geweldig een appartement aan zee, maar er zat een dikke vette adder onder het gras: een hele drukke weg met enorm veel lawaai en vieze uitlaatgassen. In het geheel niet prettig, helemaal niet als het warm weer is en je lekker in de tuin wilt zitten. Met kinderen is het absoluut niet geschikt. Het lijkt me wel ideaal voor zakenreis of in de winter, want het appartement is comfortabel, zolang je alles potdicht houdt. Slapen in de slaapkamer is niet te doen: ook een enorm lawaai van het verkeer, tot 's avonds heel laat en vanaf 's ochtends vroeg. Bovendien hadden we de indruk dat zich in deze aangrenzende zijstraat een tippelzone bevindt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Promenade des Anglais in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Promenade des Anglais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.