Hotel Premiere Classe Hotel Nice

HotelWeer vandaag31°23°
Hotel Premiere Classe Hotel Nice
4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Hotel Nice voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Premiere Classe Hotel Nice in het Nederlands

Nooit Weer

Janita
29-9-2017

Er was niet genoeg parkeerruimte bij het hotel. We moesten de auto op de parkeerplaats van het vliegveld zetten. Een hele kleine kamer, waarvan het raam niet open mocht. Ook de vloer was niet schoon. De badkamer erg klein. En het ontbijt was niks. Er waren niet eens borden. Ons broodje moesten we eten op een servet.

2008

Niet zo 'Nice'

Bianca
4-9-2008

Gelukkig maar 1 nachtje verbleven. Bij aankomst bleek dat de parkeergarage bij het hotel vol zat. Wat normaal 6 euro zou kosten , koste ons nu 24 euro en een heel eind lopen ( want er was wel een andere parkeer garage dichtbij )

Het hotel ligt ver van het centrum in een soort rosse buurt. Niet echt zo'n veilig gevoel dus snachts.

Verder is de kamer heel klein, en in de badkamer kun je tegelijkertijd douchen, je tanden poetsen en op de wc zitten ( om maar een indruk te geven van de grootte )

Als je in het hotel binnenkomt zie je alleen maar 2 liften. De receptie zit op de derde verdieping.. het was dan ook best schrikken toen de volgende ochtend het brandalarm afging! Want waar was de trap?...

Het personeel wist toen zelfs niet eens wat er aan de hand was.. en de vriendelijkheid van het persoon zoals in de andere beoordeling werd beschreven, was trouwens ook ver te zoeken.

Mijn tip: wees tijdens je vakantie niet zuinig en zoek een beter hotel..

Zeer goedkoop(53 euro voor 2-persoonskamer in 2008).Eenvoudig maar goedkoop ontbijt. Receptie te bereiken via lift. Ligt op 5 km van het centrum.

50 € / nacht voor 1/2of 3 personen aan de Azurenkust. Niet te grote maar wel propere kamers.Wie doet beter qua prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat.

Ontbijt à 4,8 € : koffie uit percolator, chocomelk, thee, 3 soorten brood, cake, sandwiches, 2 soorten corn flakes, confituur, yoghourt enz. maar alleen 'zoet'beleg.

Niet echt fantastisch maar voor die prijs kan ik niets beter vinden.

Ik zou ook liever in het Negresco logeren, maar dan zou ik maar 1 nachtje in Nice kunnen doorbrengen... Nu bleef ik een week... en zag ook heel de omgeving met het openbaar vervoer voor 16 €.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premiere Classe Hotel Nice in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premiere Classe Hotel Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premiere Classe Hotel Nice scoort een 4.33 uit 10 op basis van 4 reviews.