Hotel Premiere Classe Hotel Nice

Hotel Premiere Classe Hotel Nice

4.8Matig

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

Op vakantie geweest naar Premiere Classe Hotel Nice?

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Premiere Classe Hotel Nice voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Premiere Classe Hotel Nice

• 4Janita29-09-2017

Nooit Weer

Er was niet genoeg parkeerruimte bij het hotel. We moesten de auto op de parkeerplaats van het vliegveld zetten. Een hele kleine kamer, waarvan het raam niet open mocht. Ook de vloer was niet schoon. De badkamer erg klein. En het ontbijt was niks. Er waren niet eens borden. Ons broodje moesten we eten op een servet.

Gereisd met partner in september 2017

• 1Bianca04-09-2008

Niet zo 'Nice'

Gelukkig maar 1 nachtje verbleven. Bij aankomst bleek dat de parkeergarage bij het hotel vol zat. Wat normaal 6 euro zou kosten , koste ons nu 24 euro en een heel eind lopen ( want er was wel een andere parkeer garage dichtbij )

Het hotel ligt ver van het centrum in een soort rosse buurt. Niet echt zo'n veilig gevoel dus snachts.

Verder is de kamer heel klein, en in de badkamer kun je tegelijkertijd douchen, je tanden poetsen en op de wc zitten ( om maar een indruk te geven van de grootte )

Als je in het hotel binnenkomt zie je alleen maar 2 liften. De receptie zit op de derde verdieping.. het was dan ook best schrikken toen de volgende ochtend het brandalarm afging! Want waar was de trap?... Het personeel wist toen zelfs niet eens wat er aan de hand was.. en de vriendelijkheid van het persoon zoals in de andere beoordeling werd beschreven, was trouwens ook ver te zoeken.

Mijn tip: wees tijdens je vakantie niet zuinig en zoek een beter hotel..

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Dedrie Frans06-06-2008

Zeer goedkoop(53 euro voor 2-persoonskamer in 2008).Eenvoudig maar goedkoop ontbijt. Receptie te bereiken via lift. Ligt op 5 km van het centrum.

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Jacky04-04-2008

50 € / nacht voor 1/2of 3 personen aan de Azurenkust. Niet te grote maar wel propere kamers.Wie doet beter qua prijs/kwaliteit verhouding.

Vriendelijk personeel dat altijd klaarstaat.

Ontbijt à 4,8 € : koffie uit percolator, chocomelk, thee, 3 soorten brood, cake, sandwiches, 2 soorten corn flakes, confituur, yoghourt enz. maar alleen 'zoet'beleg. Niet echt fantastisch maar voor die prijs kan ik niets beter vinden.

Ik zou ook liever in het Negresco logeren, maar dan zou ik maar 1 nachtje in Nice kunnen doorbrengen... Nu bleef ik een week... en zag ook heel de omgeving met het openbaar vervoer voor 16 €.

Gereisd met familie in april 2008

Hotel Premiere Classe Hotel Nice info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer