Hotel Notre Dame

1 review over Hotel Notre Dame in het Nederlands

2005

Een leuk hotelletje dichtbij zowel het oude als nieuwe van

Anja Geuke
11-12-2005

Een leuk hotelletje dichtbij zowel het oude als nieuwe centrum van Nice. Heel vriendelijk personeel bij receptie. Ontbijt is alleen mogelijk in de kamer, maar beneden is een heel gezellig ontbijt restaurantje. Wij hebben het geweldig gehad daar. Je moet alleen geen luxe verwachten. Ronald en Anja

Gereisd Anders in december 2005

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Notre Dame

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Notre Dame in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Notre Dame zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.