Hotel Nicea

Hotel Nicea

We hebben een aantal aanbieders voor Nicea voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Nicea

• Matig / voldoende: 5 - 7

beautiful lobby rooms were lacking

Morra
    25-6-2009

The bed wasn't great. The rooms were noisy I didn't sleep well because I could hear everything going on in the hotel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nicea in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nicea zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nicea scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.