Hotel Nice Riviera

Hotel Nice Riviera
8,3

15 reviews over Hotel Nice Riviera in het Nederlands

Anders

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de Wij

marie tormans
1-8-2018

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de winkelstraat Wij komen zeker nog eens terug!

nooit meer

gerritsma
4-2-2017

ik had het hotel geboekt omdat er een zwembad en fitnessruimte was.. Maar bij aankomst bleek het zwembad lek te zijn en was de parkeergarage een zwembad geworden, volgende dag geinformeerd naar de fitnessruimte, bleken ze de bovenste drie verdiepingen aan het verbouwen te zijn. En aangezien de fitnessruimte daar ook was, was deze niet bereikbaar, uiteindelijk hebben ze wel 2 fitnessapparaten naar beneden gehaald zodat ik bij het zwembad kon sporten. Kamer was niet echt fris, schimmel in de ventilatieroosters, airco werkte niet, douchekop moest je vasthouden tijdens het douchen. Nadat ik ben gaan klagen kreeg ik 1 nacht gratis parkeren a 19 euro. (parkeren in het zwembad zeg maar) Verder geen tegemoetkoming gehad, wel de belofte dat het zwembad de tweede dag weer zou functioneren, dit bleek uiteraard niet het geval.

De mensen waren best vriendelijk, maar zodra ik klachten had moest ik maar terugkomen als de manager er was.

ligging van het hotel is prima, midden in het centrum en dicht bij de boulevard.

leek mooier op site

van haver
23-8-2014

De ligging is goed, op 5 min wandelen van het strand. Het personeel is supervriendelijk en gastvrij. Het hotel geeft bij aankomst een mooie en nette indruk, eens in de kamer ben je ontgoocheld. De kraan van het bad stond los, de wc staat in de badkamer en rook naar pipi. De kamers zijn niet al te proper, de kamers zijn ook te klein (althans voor een gezin van 4). Het zwembad is niet wat je verwacht, kinderen mogen geen lawaai maken in het zwembad (er is een uurregeling voor families en rustj

Passé

Escfactory
9-6-2011

Zeer goed gelegen hotel op wandelafstand van Place Massena en de Promenade des Anglais. Lekker ontbijtbuffet (wel redelijk duur). Sterk verouderd interieur, jammer, het hotel is aan een upgrade toe

Centraal gelegen

I da Silva
30-8-2010

Nice Riviera is een centraal gelegen hotel ,met vriendelijk personeel en klantvriendelijk maar het hotel is zeer verouderd wel is alles schoon.

Goed hotel behalve het ontbijtgedeelte

Madeleine
20-8-2010

Het hotel ligt in het centum vlak bij de grote winkelstraat. Station, strand, oude binnenstad en busstation op loopafstand. Ik had een mooie kamer met balkonterras op de bovenste etage (de kamers zonder zijn groter). Gelukkig geen kamer op het zijstraatje ( uitzicht meteen op huizen) waardoor ik een mooi uitzicht had. Mooie badkamer, espresso apparaat en summiere Internet via TV (Laptop kan je zo aansluiten). Service is prima behalve van het onbijtpersoneel. Had ’s morgens een gevoel te eten in een kantine. Het hotel heeft geen restaurant. Er is een kleine keuken met open deur bij de ontbijtruimte. Servieskarren ervoor. Tafels met glazen platen, dus een rotherrie met op en afruimen. Tafels vaak overvol en na afruimen heerlijk met spiritus spuiten om de plaat schoon te maken. Eet smakelijk. Ontbijtbuffet is goed alleen worstjes, ommelet enz komen uit blik of een pakje. Dit is geen 4 sterren. Buiten de ontbijtperikelen een prima hotel met zwembad.

Leuk & verzorgd

luarent
7-7-2010

Zeer leuk hotel, zwembad was wel koud maar aangenaam hotel. Propere kamers en ontbijt. Zeer centraal gelegen

goede ligging

carina
17-4-2010

Goed en proper hotel, zeer goed gelegen. Werden onthaald in het Nederlands ( Belgische dame aan receptie-zeer vriendelijk ) Onze minibar werkte niet, meerdere malen gemeld maar werd niet gemaakt ( was wel Pasen, dus technieker was er niet ) hebben ons er niet echt aan gestoord en genoten van Nice...

Leuk hotel

Laura
23-10-2009

Dit is een leuk hotel om naar toe te gaan. Midden in het centrum, kamers zijn groot en mooi ingericht. Het zwembad vonden wij ideaal. Wij waren hier in december en na een 'koude' stadswandeling was het heerlijk om het warme zwembad in te gaan. Helaas stond de jacuzzi meer uit dan aan, waardoor het water koud was. Het hotelpersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder.

Goed hotel

Joachim van Aarle
4-9-2009

Het hotel heeft mooie en ruime kamers, voorzien van elle comfort. Het hotel beschikt over een overdekt zwembad, echter wanneer wij er waren, augustus, was het water niet verward. Het was heel warm buiten, dus zo erg was dat niet.

Het hotel ligt heel goed gelegen, 5 minuten wandelen van de zee.

Het ontbijt was heel uitgebreid smorgens, heel veel keuze.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nice Riviera in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nice Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.