Hotel Nice Riviera

Gereisd alleenreizend in november 2018

Prima hotel

ADRIENNE,
6-12-2018

Prima hotel.. op goede locatie

Ontbijt en kamers in orde.

Gereisd anders in december 2018

Super vriendelijk personeel

STACEY,
22-11-2018

Super vriendelijk personeel. Ruime kamers en super badkamer. Wel jammer dat er weinig plek was bij de welnessruimte (alle bedjes vol met handdoeken) en konden maar 4p max in de sauna dus was wachten tot er iemand uit ging. Zelfde verhaal met de jacuzzi. locatie was top!

Gereisd anders in november 2018

D-reizen

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de Wij

marie tormans,
1-8-2018

Fijn hotel! Goede ligging, dicht bij het strand en de winkelstraat Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd anders in augustus 2018

nooit meer

gerritsma
4-2-2017

ik had het hotel geboekt omdat er een zwembad en fitnessruimte was.. Maar bij aankomst bleek het zwembad lek te zijn en was de parkeergarage een zwembad geworden, volgende dag geinformeerd naar de fitnessruimte, bleken ze de bovenste drie verdiepingen aan het verbouwen te zijn. En aangezien de fitnessruimte daar ook was, was deze niet bereikbaar, uiteindelijk hebben ze wel 2 fitnessapparaten naar beneden gehaald zodat ik bij het zwembad kon sporten. Kamer was niet echt fris, schimmel in de ventilatieroosters, airco werkte niet, douchekop moest je vasthouden tijdens het douchen. Nadat ik ben gaan klagen kreeg ik 1 nacht gratis parkeren a 19 euro. (parkeren in het zwembad zeg maar) Verder geen tegemoetkoming gehad, wel de belofte dat het zwembad de tweede dag weer zou functioneren, dit bleek uiteraard niet het geval.

De mensen waren best vriendelijk, maar zodra ik klachten had moest ik maar terugkomen als de manager er was.

ligging van het hotel is prima, midden in het centrum en dicht bij de boulevard.

Gereisd alleenreizend in februari 2017

leek mooier op site

van haver
23-8-2014

De ligging is goed, op 5 min wandelen van het strand. Het personeel is supervriendelijk en gastvrij. Het hotel geeft bij aankomst een mooie en nette indruk, eens in de kamer ben je ontgoocheld. De kraan van het bad stond los, de wc staat in de badkamer en rook naar pipi. De kamers zijn niet al te proper, de kamers zijn ook te klein (althans voor een gezin van 4). Het zwembad is niet wat je verwacht, kinderen mogen geen lawaai maken in het zwembad (er is een uurregeling voor families en rustj

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Passé

Escfactory
9-6-2011

Zeer goed gelegen hotel op wandelafstand van Place Massena en de Promenade des Anglais. Lekker ontbijtbuffet (wel redelijk duur). Sterk verouderd interieur, jammer, het hotel is aan een upgrade toe

Gereisd met partner in juni 2011

Centraal gelegen

I da Silva
30-8-2010

Nice Riviera is een centraal gelegen hotel ,met vriendelijk personeel en klantvriendelijk maar het hotel is zeer verouderd wel is alles schoon.

Gereisd met partner in augustus 2010

Goed hotel behalve het ontbijtgedeelte

Madeleine
20-8-2010

Het hotel ligt in het centum vlak bij de grote winkelstraat. Station, strand, oude binnenstad en busstation op loopafstand. Ik had een mooie kamer met balkonterras op de bovenste etage (de kamers zonder zijn groter). Gelukkig geen kamer op het zijstraatje ( uitzicht meteen op huizen) waardoor ik een mooi uitzicht had. Mooie badkamer, espresso apparaat en summiere Internet via TV (Laptop kan je zo aansluiten). Service is prima behalve van het onbijtpersoneel. Had ’s morgens een gevoel te eten in een kantine. Het hotel heeft geen restaurant. Er is een kleine keuken met open deur bij de ontbijtruimte. Servieskarren ervoor. Tafels met glazen platen, dus een rotherrie met op en afruimen. Tafels vaak overvol en na afruimen heerlijk met spiritus spuiten om de plaat schoon te maken. Eet smakelijk. Ontbijtbuffet is goed alleen worstjes, ommelet enz komen uit blik of een pakje. Dit is geen 4 sterren. Buiten de ontbijtperikelen een prima hotel met zwembad.

Gereisd alleenreizend in april 2010

Leuk & verzorgd

luarent
7-7-2010

Zeer leuk hotel, zwembad was wel koud maar aangenaam hotel. Propere kamers en ontbijt. Zeer centraal gelegen

Gereisd met vrienden in juli 2010

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nice Riviera in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nice Riviera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.