Hotel Nice Brice

Hotel aan zeeWeer vandaag28°22°

2 reviews over Hotel Nice Brice in het Nederlands

Mooi hotel met wat gedateerde kamers

RemcoL
30-6-2010

Het begrip 'een goed begin is het halve werk' hebben ze goed begrepen in dit hotel. Mijn vriendin was jarig op de dag van aankomst en als verrassing kregen we de kamer met dakterras wat ons veel ruimte en een prachtig uitzicht bood.

De kamer zelf was qua stijl en meubels wat uit de tijd maar vanwege het klimaat aan de Cote D'azur zit je toch zelden binnen. Qua ligging is het ideaal...strand, terrasjes, cultuur en station zijn allemaal bereikbaar via de benenwagen.

Als liefhebber van de Cote D'azur is het al snel genieten in Nice en zijn tripjes naar Cannes en Monaco al snel gepland en zeker de moeite waard.

Een aanrader is het Mexicaanse restaurant vlakbij het hotel, wij kregen via het hotel een kortingsbon voor dit tentje. Een Schot in de roos want we hebben er nog vele avonden gezeten. De naam is mij helaas ontschoten maar u komt er eenvoudig, vanuit het hotel naar links en dan de eerste straat rechts aan uw linkerhand.

Gereisd Met partner in april 2007
2008

Goed hotel!

y.e.l.
22-10-2008

Prima hotel! Dichtbij de boulevard, goed verzorgde kamers. Vooral erg vriendelijk en behulpzaam personeel, wat in veel hotels toch niet zo vanzelfsprekend is. Klein minpuntje is het beperkte ontbijt buffet. Ontbijt is mogelijk tot 10.30, kwam een keer om 10 uur beneden, waren de broodjes op en die werden niet meer bijgevuld...Beetje jammer, maar verder TOP!

Gereisd Familie in oktober 2007

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportWaterskiën

• Adres44 Rue Marechal Joffre 6000(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nice Brice in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nice Brice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.