Tijdelijk €25 aanbetaling

Nice Brice

8FantastischScore uit 2 reviews

8FantastischScore uit 2 reviews
  • 8Waardering

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

2 Reviews over Nice Brice

• 8RemcoL30-06-2010

Mooi hotel met wat gedateerde kamers

Het begrip 'een goed begin is het halve werk' hebben ze goed begrepen in dit hotel. Mijn vriendin was jarig op de dag van aankomst en als verrassing kregen we de kamer met dakterras wat ons veel ruimte en een prachtig uitzicht bood.

De kamer zelf was qua stijl en meubels wat uit de tijd maar vanwege het klimaat aan de Cote D'azur zit je toch zelden binnen. Qua ligging is het ideaal...strand, terrasjes, cultuur en station zijn allemaal bereikbaar via de benenwagen.

Als liefhebber van de Cote D'azur is het al snel genieten in Nice en zijn tripjes naar Cannes en Monaco al snel gepland en zeker de moeite waard.

Een aanrader is het Mexicaanse restaurant vlakbij het hotel, wij kregen via het hotel een kortingsbon voor dit tentje. Een Schot in de roos want we hebben er nog vele avonden gezeten. De naam is mij helaas ontschoten maar u komt er eenvoudig, vanuit het hotel naar links en dan de eerste straat rechts aan uw linkerhand.

• 8y.e.l.22-10-2008

Goed hotel!

Prima hotel! Dichtbij de boulevard, goed verzorgde kamers. Vooral erg vriendelijk en behulpzaam personeel, wat in veel hotels toch niet zo vanzelfsprekend is. Klein minpuntje is het beperkte ontbijt buffet. Ontbijt is mogelijk tot 10.30, kwam een keer om 10 uur beneden, waren de broodjes op en die werden niet meer bijgevuld...Beetje jammer, maar verder TOP!

Hotel Nice Brice info

• Adresgegevens