Hotel Negresco

Hotel Negresco
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Negresco voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Negresco in het Nederlands

het luxe hotel in nice

leonjanssen51
1-2-2011

een der beste hotels aan de cote dazur. met veel geschiedenis.Vele vips. de moeite waard om zich eens te laten verwennen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Negresco in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Negresco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Negresco scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.