Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais

Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais

Hotel aan zeeWeer vandaag29°23°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nice Promenade des Anglais voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais in het Nederlands

Zeer mooie kamer met zeezicht

andries
22-10-2011

Wij hadden een wat duurdere kamer met prachtig uitzicht op zee

Gereisd Met partner in januari 2011

Mooie ligging

Lieve
16-3-2010

Hotel met perfecte ligging: midden in de stad, dicht bij winkels en kamers met frontaal zicht op zee. De kamers zijn mooi ingericht met nieuwe badkamer. Wel vrij klein alsook het balkon. Het ontbijt is een echte afknapper: wanneer je na 9 uur komt geen koffiekoeken of broodjes meer. Geen vers fruit en koude koffie. Ook weinig keuze. Dit is zeker de prijs niet waard, ga liever ontbijten in de stad!

Gereisd Met partner in maart 2010

Leuk hotel

Angelo
13-10-2009

Leuk hotel met goede prijs/kwaliteitverhouding. Ligging is ideaal. Wij lieten het ontbijt op de kamer bezorgen, dit kost niks extra. Kamers volledig gerenoveerd, op de 3e verdieping, trendy. Matrassen te hard.

Gereisd Met partner in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aangenaam hotel met een super ligging!

evelyn
18-8-2009

zeer goed hotel, uitgebreid ontbijt met bediening drank in alle rust met zicht op zee. Kamers zijn voorzien van airco, personeel zeer vriendelijk. Ligging uitstekend, direcht aan zee en 10 minuutjes van de oude stad.

Gereisd Met partner in augustus 2009
2008

goed hotel, knappe ligging

Gerrie
13-10-2008

Op dit hotel valt weinig aan te merken. Het personeel is vriendelijk, de kamers zijn ruim en volledig in orde met goede bedden.

Het hotel is heel goed gelegen: je zit vlak aan de promenade en achter de hoek vind je een winkel-wandel straat. Tot de oude stad is het ongeveer 10 minuten wandelen.

Enig puntje van kritiek is dat het ontbijt soms wat chaotisch verloopt. Er waren altijd wel borden, messen of lepels tekort en het personeel vergat wel eens met koffie of thee langs te komen. Maar uiteindelijk hebben we er telkens rustig kunnen ontbijten en we zijn er nooit met honger buiten gegaan: er is voldoende variatie en van alles is er genoeg.

Gereisd Zakelijk in september 2008
2007

In navolging van mijn recentie van vorig jaar, wil graag =

Astrid
4-9-2007

In navolging van mijn recentie van vorig jaar, wil graag meedelen dat de kwaliteit van het ontbijt in dit hotel behoorlijk ver achteruit is gegaan. In tegenstelling tot vorig jaar, was het brood oud (als er überhaupt nog brood is!) en de keuze aan zoet beleg was beperkt tot jam. Ook geen ontbijtkoek of beschuit meer. Scrambled is op = op. Dus als je om bijv. 9.45 u. aankomt (terwijl het ontbijt tot 11 uur is), heb je niets meer en wordt er ook niet aangevuld. Zeer slechte zaak. Van de ca. 10 broodmandjes met verschillende soorten brood, waren er zo minstens 6 of meer leeg. Ook dit werd niet aangevuld. Maar als je er om vraagt, kan er nog wel een boterhammetje van af.

Kortom: voor het ontbijt moet je hier niet meer zijn. Neem dan liever wat in de stad zelf.

Voor de rest: perfect hotel!

Gereisd Met partner in september 2007

2006

Wanneer je naar Nice wilt, is dit werkelijk het perfecte

Astrid Kimman
9-8-2006

Wanneer je naar Nice wilt, is dit werkelijk het perfecte hotel! De ligging is geweldig! Aan de boulevard en wanneer je uit het hotel stapt, sta je midden in het centrum met alle gezelligheid die daarbij hoort. Je hebt in het hotel geen last van herrie, omdat er goede dubbele beglazing is. Het ontbijt is heel goed; veel keus in broodjes en beleg. Je kunt zelfs je eigen eitje koken! Maar ze liggen ook klaar als je wilt. Verder zijn de kamers enorm ruim, en kleurrijk ingericht. Het bed slaapt heerlijk en is groot. De hygiene is super en de service perfect! Kortom: een aanrader! Enige jammere is dat ze geen zwembad hebben. Je kunt wel met korting naar het prive-strand. Maar dat wil niet zeggen dat dat meteen goedkoper is. Er zijn strandtenten goedkoper, zonder die korting! Bijv. Blue Beach.

Gereisd Anders in Wed Aug 09 2006 12:04:54 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Afstand tot strand< 25 m

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Nice Promenade des Anglais zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.