Hotel Mercure Nice Marche aux Fleurs

Hotel Mercure Nice Marche aux Fleurs

6Voldoende

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

Op vakantie geweest naar Mercure Nice Marche aux Fleurs?

6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Nice Marche aux Fleurs voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel Mercure Nice Marche aux Fleurs

• 5Marc07-09-2009

Laag plafond

Dit is het eerste en enige hotel in mijn leven waar ik niet rechtop in de kamer kon staan. Het plafond had een hoogte van 1,85 meter waardoor je redelijk gebukt door de kamer moest lopen. Dit had mede te maken met het feit dat de kamer op de moeilijk bereikbare zolder lag. Het ontbijt was in de kelder van het hotel en besloeg een croissant met koffie. Ontbijten buiten de deur was dan ook zeker een aanrader, omdat het daar misschien niet beter was maar wel gezelliger. Het hotel bevindt zich wel direct aan het strand en met het meestal mooie weer in Nice is dat een prettige bijkomstigheid.

Zakelijk gereisd in oktober 2007

• 7bas06-11-2007

Ik had een fantastisch grote kamer met ramen aan de zijkant grenzend aan de opera. Groot bed, en een ruime schone badkamer.

Je loopt zo de boulevard op en achter het hotel ligt de bloemen/fruit markt en het oude centrum met lekkere terrasjes ofwel een perfecte ligging

Alleen gereisd in november 2007

• 8nel,sabine en nouschka19-09-2007

Top hotel, prijs/kwaliteitsverhouding goed, vriendelijk personeel, goed ontbijt, ligging direct bij het strand. kamers schoon, ruim voldoende

Gereisd met familie in september 2007

• 3rita en arnold21-03-2007

wij waren hier in mei 2006 met zijn vieren.de kamers zijn slecht heel smal en slapen doe je boven en daar staat echt alleen een bed waar je net langs kan om in bed te stappen als langer bent dan 1.85 stoot je je hoofd zolaag is het plafond er staat ook niets over vermeld dat je een smal trapje opmoet om naar bed te moeten de prijs is heel hoog maar dat komt omdat je aan zee zit maar je heb geen zeezicht al 5keer in het voorjaar in nice geweest maar zo onaardig en slecht hotel hebben wij nog niet gehad.de badkamer een 1 bank met een tafeltje is beneden

Gereisd in maart 2007

• 4Rita Jansen06-09-2006

wij waren hier van 25 mei tot 30 mei.de kamers zijn heel klein maar het ergste is dat je een trap op moet om te slapen.dat is erg laag en smal ook staat de tv daar .maar er wordt nergens vermeld of verteld dat dat zo is het is ook niet op fotos tezien.het ontbijt stelde ook helemaal niets voor en dat voor 15euro. al met al hebben wij nog nooit zo slechte kamer gehad.het personeel is zeker niet vriendelijk erg ongeintereseerd

Gereisd met familie in mei 2006

• 7Charlie27-02-2004

Leuk hotel aan de boulevard. Kamer iets aan de kleine kant, maar die werd ruimschoots gecompenseerd door een balkon die uitkeek over de boulevard.

Gereisd in februari 2004

Hotel Mercure Nice Marche aux Fleurs info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand< 25 m