Géén boekingskosten
FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNiceHotels NiceHotel Mercure Nice Centre Notre Dame

Hotel Mercure Nice Centre Notre Dame

FrankrijkProvence - Alpes - Cote d'AzurNice

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Nice Centre Notre Dame voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 5 reviews
+42/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 5 reviews
  • 8Waardering

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

6 Reviews over Mercure Nice Centre Notre Dame

• 7Alberto11-08-2013

Van Mercure zijn we beter gewend

Onze kamer was verouderd, duidelijk aan renovatie toe.De prijs voor een standaard kamer voor 2 nachten te duur voor wat aangeboden werd. Vuile vloerbedekking, bed kraakte maar matras was prima, we hadden uitzicht op tuin. Ruime badkamer, het badwater liep haast niet weg uit het bad, douchestang lekte.. Het hotel ligt centraal op wandelafstand van oude gedeelte van Nice en van de Promenade des Anglais. Het treinstation Nice Ville ligt ook dichtbij. Als je met TGV reist is dat handig, ook wanneer je een daguitstap maakt per trein: Italië is een ruim uurtje reizen, Monaco 25 minuten. Villefranche-sur-mer is ook aan te raden. Het baliepersoneel was vriendelijk, bij ontbijt was dat duidelijk minder. Zwembad op dak was klein, te weinig ligbedden maar prachtig uitzicht. De bar was buitensporig duur.

• 9LFFP05-03-2008

Wij logeerden hier vorig jaar in maart ; 3 nachten. Goede ligging, men kan te voet van bushalte aan station ( airportbus) ) tot hotel stappen. Mooie kamers, lekker ontbijtbuffet. Centraal gelegen , naar promenda een klein kwartuur

• 7Niels16-11-2007

Prima middenklasse hotel, wij vonden het zelf geen 4-sterren waard, eerder 3. Kamers zijn in orde, wel gehorig. Roomservice was niet echt goed, konden geen engels en brachten dan ook tot 2x toe een heel ontbijt ipv koffie. Wel vriendelijk personeel. Mbt. de ligging ligt het 's avonds wel wat verder af van de gezellige restaurantjes, overdag wel perfect bij de winkels.

• 8petra stegehuis20-07-2007

prima hotel, correct en aangenaam personeel, heel goede service, hotel - station 10 min., hotel - strand 15 min. te voet.

• 9Fam. de Wolf06-08-2005

wij vonden het ontbijt voor 12,5 per keer erg simpel dat was het enige minpunt.

• 8Paul08-09-2003

Een erg mooi hotel met bovenop het dak een zwembad en slechts een paar minuten lopen naar de Middelandse Zee.

Hotel Mercure Nice Centre Notre Dame info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)