Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

3 Reviews over Magnan

• 7lobke22-10-2014

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Ik liep stage in Nice en mijn vriend wilde op bezoek komen. We hebben gekozen voor Hotel Magnan. Voor de prijs waarvoor je de kamer huurde was de kwaliteit goed. Het is wel ver van de oude stad. Wij hadden er voor gekozen om twee fietsen te huren bij Holland Bikes, voor 3 dagen € 30. Helaas hadden ze op het hotel geen fietsenplaats dus moesten we ze vastzetten met grote sloten aan een hekje.

De kamer was niet groot. Maar de inbouwkast was groot genoeg voor 2 koffers. De douche was heel fijn, namelijk een regendouche maar ook een normale douche. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt en iedere dag ook nieuwe lakens. De kussen waren alleen heel zacht, dus wij vroegen om 2 extra kussens en dat was geen probleem. De receptioniste sprak Frans maar ook Engels.

Al bij al een heel fijn weekend in Nice.

• 7anya30-07-2010

Redelijk hotel

Lekker dicht bij het strand en het oude centrum is 15-20 min. lopen. Studio is vrij klein en het is niet echt heel schoon, maar zeker ook niet smerig. Gratis internet op locatie en gemeenschappelijk zwembad. Parkeren prijzig: 25 euro per dag in parkeergarage om de hoek. Hotel heeft een beperkt aantal plaatsen voor 7 euro, maar die waren niet meer beschikbaar. Supermarkt (casino) om de hoek. De stranden in Nice bestaan uit kiezels en de zee heeft een hoge instap. Waterschoenen zijn aanbevolen. Al met al een redelijk appartement voor een redelijke prijs.

• 6alice03-06-2010

echt eenvoudig hotel

wij waren hier in mei .een zeer eenvoudig hotel. weinig faciliteiten. Maar beneden is er een restaurant met terras en om de hoek een soort snackbar en een grote supermarkt, Wel een klein koelkastje op de kamer badkamer en toilet zijn aan vernieuwing toe. wel redelijk schoon Blakerende plafonds ,geen verlichting in halletje geen hangers in kast en het stinkt er naar rook. Het was goed weer ,zodat je de deuren naar het balkon open kon laten. veel lawaai van verkeer,ook s,nachts. Wel een goede ligging bij boulevard en het ontbijt s.morgens op het balkon met fantastisch uitzicht maakt veel goed het personeel was vriendelijk en behulpzaam

Hotel Magnan info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden