Hotel Little Palace **

We hebben een aantal aanbieders voor Little Palace voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Little Palace in het Nederlands

Hele goeie ligging!

N.M. Peters, 16-7-2012

De ligging van het hotel is ideaal! Het is in het iets rustigere gedeelte van Nice, maar als je de straat uitloopt zit je zo aan het strand en een stukje verder ben je bij de restaurants en winkels van Nice. Enige minpunt van het hotel was de badkamer, omdat er geen douchegordijn of iets aanwezig was, was de badkamer na elke douche een zwembad.

naam naam, 13-5-2012

Prima hotel! We hebben er alleen geslapen.

Prettig, centraal gelegen hotel

Lia Ettes, 6-4-2012

Little Palace is een prima, niet te duur hotel. De kamers zijn gemoderniseerd. Alles ziet er pico bello uit. Het ontbijt is goed: croissantjes, stokbrood, jus, koffie/thee/choco, genoeg beleg en boter, corn flakes en muesli. De ligging is centraal, dichtbij het oude centrum en het strand. Enige nadeel: drukke straat.

We hebben een aantal aanbieders voor Little Palace voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Little Palace in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Little Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Little Palace scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: