Appartement Les Balcons du Parc Imperial

66 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial in het Nederlands

fantastisch!!!!

Pattyn Frans
27-7-2011

Wij hebben een week verbleven in het app .Schitterende ligging ,prachtig uitzicht ,alle comfort ,het was gewoon genieten ,Cannes,Monaco ,Antibe bezocht met de auto ,.dagelijks te voet naar het oude stadje geweest om te slenteren langs de terrasjes de gezellige winkeltjes ,de boulevard ,gewoon weg een toplokatie .S'morgens ontbijten,s'middags en s'avonds eten op terras met zich op de haven ,met de verrekijker (ook aanwezig)in aanslag . Het app is van alle comfort voorzien !Wij komen zeker terug.Frans en Marie-Anne ,Kortrijk ,Belgie.

Zeer aan te bevelen!

Will
10-7-2011

Een heel goede uitvalsbasis voor ontdekking van het achterland en een zeer aangename plek om 's avonds te genieten van een spannend uitzicht over een groot deel van de stad en de zee.

Veel privacy en rust heerst in het complex, terwijl de beveiliging prima is.

Het is aan te bevelen om een auto(tje) ter beschikking te hebben, lopen is voor wat oudere mensen toch wel een inspanning. Als je in de gaten hebt hoe het verkeer loopt, dan is rijden goed te doen. Er zijn veel goede parkeergarages in de stad waar je tegen redelijke prijzen veilig kunt parkeren. Alles is daardoor goed bereikbaar. Het o.v. is overdag in orde, maar 's avonds en in het weekend valt dat tegen.

"Balcon" is een heerlijke plek om te wonen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Mooi appartement voor stad en strand

Margreet Manrique
24-8-2010

Een prima appartement om te zijn als je de stad en de Cote d' Azur wilt verkennen. Als je met tieners reist is het huren van de studette heel erg aan te raden, het is ons en de meiden goed bevallen om die extra ruimte -en vrijheid- te hebben.

Prima appartement

Harrie van der Laan
25-5-2010

Zonder meer een uitstekend appartement met een prachtig uitzicht. Om lopend naar de stad te gaan is geen probleem, maar als je terug gaat moet je over een goede conditie beschikken en niet teveel op het terras in de stad hebben gezeten.

Het hoogteverschil is namelijk aanzienlijk.

top plekje, aanrader

mark en brenda
16-5-2010

heerlijke plek, appartement is keurig en van alle gemakken voorzien. Balkon en uitzicht is fantastisch, en het tuintje erbij helemaal leuk.

Heerlijk overwinteren

Marry en Aart van den Berg
12-3-2010

Hoewel het weer voor Nice in deze periode onder het jaargemiddelde lag, hebben we toch kunnen genieten van relatief veel zon en hebben heerlijk kunnen bakken op het balkon, onderwijl genietend van het prachtige uitzicht. De zon schijnt direct bij opkomst recht in de kamer en de schuifdeuren kunnen dan meestal ook open!

Het was een heerlijke plek om te zijn. En wat een rust. Alleen de voie rapide is (buiten) te horen, maar vonden wij niet hinderlijk. Je moet wel goed ter been zijn, want anders is het dan toch wel behelpen en moet je voor het brood etc met de auto, en dat is niet handig. Parkeren in Nice is eigenlijk alleen maar mogelijk in de parkeergarages. Het was onze eerste overwintering en beslist geen spijt van gehad.

beslist voor herhaling vatbaar

Henk
7-10-2009

Het verblijf in dit appartement is ons uitstekend bevallen,ontvangst door de sleutelhouder mevr. Lorna verliep prima

De inrichting van het appartement is OK, prima bedden.(belangrijk)

De privee parkeerplaats is een uitkomst.

Gratis snel draadloos internet voor wie “üitzending gemist”niet kan missen

Het is niet aan te raden met de auto naar het centrum van Nice te rijden, erg druk en weinig parkeerruimte, zefs op zondag.

Neem de bus, prima verbinding. Instappen vlakbij appartement

Dagkaart voor heel Nice en omgeving 4 euro

Wie van wandelen houd het is 20 minuten lopen naar het strand, de terug weg duurt wat langer ivm trappen.

Wij vonden het appartement (incl. studette) erg prettig om in te verblijven met 2 stellen + 1 baby. Mooi uitzicht vanaf het terras, lekkere bedden, gezellig interieur. Wij hadden de studette bijgehuurd, zodat je niet de slaapbank in de kamer hoeft te gebruiken. De studette is een prima (nacht)verblijf voor 2 personen. Je hebt een prive parkeerplek, wat in Nice een luxe is. Het zwembad is van redelijk formaat, en ligt prachtig onder de bomen met tsjirpende krekels.

Er is een bus (64) direct achter de residence, en op 200 meter stopt nog een andere buslijn (71), zodat je overdag binnen een kwartiertje voor het station van Nice staat.

Het appartement heeft geen vaatwasser (wel wasdroger en wasmachine), en het geluid van de voie rapide is in het begin wel even wennen als je op het balkon zit. In de slaapkamer is dat geluid niet meer te horen.

Op 7 min lopen is een bakker, slager en groentezaakje. Grote Intermarche op 10 min rijden, av. Pessicart, met een ondergrondse (krappe!) parking.

Doen! Zowel met 2 als met kids...

Bas Kniest
13-7-2009

We hebben genoten van het plekje in Nice. Lorna heeft ons tijdens de korte rondleiding precies datgene laten zien wat belangrijk was om te weten. De rolluiken, de vuilnis, de lift, enzovoort.

Het voelde meteen als een tweede huisje. Onze verwachting was niet hoog (zoals die van sommigen in het logboek), voor ons was het dus echt perfect. Behalve een uitvalsbasis konden we er prima toeven, ook met 2 kinderen.

We hebben vooral stranden bezocht, Antibes, Cannes, Monaco, Nice en Menton. Maar ook bijvoorbeeld het oceaanmuseum, het paleis in Monaco en de oude centra. Meestal 'thuis' gegeten, voordat we weer een strand opzochten. In tegenstelling tot hier natuurlijk super weer. Onze enige zorg was het kiezen van een strand voor wat verkoeling.

Fijn dat het app. zo gezellig ingericht was. PS, een fotootje volgt nog...

Prachtig appartement

peter
10-7-2009

Mooi appartement, schitterend terras waar de hele dag de zon op schijnt, goed af te

schermen met het zonnescherm.

Prettig is dat de keuken afgescheiden is van de overige ruimtens.

Afstand naar het centrum en boulevard is eigenlijk te ver om te voet af te leggen, de gesproken 20 minuten betwijfel ik.

Verkeerslawaai van de autoweg, al wen je hier wel aan.

Complex ligt op een afgesloten terrein, de prive parkeerplaas is ook prettig.

samenvattend een zeer mooi appartement die de reis zeker de moeite waard maakt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons du Parc Imperial in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons du Parc Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.