Appartement Les Balcons du Parc Imperial

Tonen op kaart

68 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• 9Pattyn Frans27-07-2011

fantastisch!!!!

Wij hebben een week verbleven in het app .Schitterende ligging ,prachtig uitzicht ,alle comfort ,het was gewoon genieten ,Cannes,Monaco ,Antibe bezocht met de auto ,.dagelijks te voet naar het oude stadje geweest om te slenteren langs de terrasjes de gezellige winkeltjes ,de boulevard ,gewoon weg een toplokatie .S'morgens ontbijten,s'middags en s'avonds eten op terras met zich op de haven ,met de verrekijker (ook aanwezig)in aanslag . Het app is van alle comfort voorzien !Wij komen zeker terug.Frans en Marie-Anne ,Kortrijk ,Belgie.

Gereisd met partner in juli 2011

• 8Will10-07-2011

Zeer aan te bevelen!

Een heel goede uitvalsbasis voor ontdekking van het achterland en een zeer aangename plek om 's avonds te genieten van een spannend uitzicht over een groot deel van de stad en de zee. Veel privacy en rust heerst in het complex, terwijl de beveiliging prima is. Het is aan te bevelen om een auto(tje) ter beschikking te hebben, lopen is voor wat oudere mensen toch wel een inspanning. Als je in de gaten hebt hoe het verkeer loopt, dan is rijden goed te doen. Er zijn veel goede parkeergarages in de stad waar je tegen redelijke prijzen veilig kunt parkeren. Alles is daardoor goed bereikbaar. Het o.v. is overdag in orde, maar 's avonds en in het weekend valt dat tegen. "Balcon" is een heerlijke plek om te wonen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9Margreet Manrique24-08-2010

Mooi appartement voor stad en strand

Een prima appartement om te zijn als je de stad en de Cote d' Azur wilt verkennen. Als je met tieners reist is het huren van de studette heel erg aan te raden, het is ons en de meiden goed bevallen om die extra ruimte -en vrijheid- te hebben.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Harrie van der Laan25-05-2010

Prima appartement

Zonder meer een uitstekend appartement met een prachtig uitzicht. Om lopend naar de stad te gaan is geen probleem, maar als je terug gaat moet je over een goede conditie beschikken en niet teveel op het terras in de stad hebben gezeten. Het hoogteverschil is namelijk aanzienlijk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 9mark en brenda16-05-2010

top plekje, aanrader

heerlijke plek, appartement is keurig en van alle gemakken voorzien. Balkon en uitzicht is fantastisch, en het tuintje erbij helemaal leuk.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Marry en Aart van den Berg12-03-2010

Heerlijk overwinteren

Hoewel het weer voor Nice in deze periode onder het jaargemiddelde lag, hebben we toch kunnen genieten van relatief veel zon en hebben heerlijk kunnen bakken op het balkon, onderwijl genietend van het prachtige uitzicht. De zon schijnt direct bij opkomst recht in de kamer en de schuifdeuren kunnen dan meestal ook open!

Het was een heerlijke plek om te zijn. En wat een rust. Alleen de voie rapide is (buiten) te horen, maar vonden wij niet hinderlijk. Je moet wel goed ter been zijn, want anders is het dan toch wel behelpen en moet je voor het brood etc met de auto, en dat is niet handig. Parkeren in Nice is eigenlijk alleen maar mogelijk in de parkeergarages. Het was onze eerste overwintering en beslist geen spijt van gehad.

Gereisd met partner in januari 2010

• 8Henk07-10-2009

beslist voor herhaling vatbaar

Het verblijf in dit appartement is ons uitstekend bevallen,ontvangst door de sleutelhouder mevr. Lorna verliep prima De inrichting van het appartement is OK, prima bedden.(belangrijk) De privee parkeerplaats is een uitkomst. Gratis snel draadloos internet voor wie “üitzending gemist”niet kan missen

Het is niet aan te raden met de auto naar het centrum van Nice te rijden, erg druk en weinig parkeerruimte, zefs op zondag. Neem de bus, prima verbinding. Instappen vlakbij appartement Dagkaart voor heel Nice en omgeving 4 euro Wie van wandelen houd het is 20 minuten lopen naar het strand, de terug weg duurt wat langer ivm trappen.

Gereisd met partner in september 2009

• 8rob23-08-2009

een lekkere plek in Nice met een mooi uitzicht

Wij vonden het appartement (incl. studette) erg prettig om in te verblijven met 2 stellen + 1 baby. Mooi uitzicht vanaf het terras, lekkere bedden, gezellig interieur. Wij hadden de studette bijgehuurd, zodat je niet de slaapbank in de kamer hoeft te gebruiken. De studette is een prima (nacht)verblijf voor 2 personen. Je hebt een prive parkeerplek, wat in Nice een luxe is. Het zwembad is van redelijk formaat, en ligt prachtig onder de bomen met tsjirpende krekels. Er is een bus (64) direct achter de residence, en op 200 meter stopt nog een andere buslijn (71), zodat je overdag binnen een kwartiertje voor het station van Nice staat. Het appartement heeft geen vaatwasser (wel wasdroger en wasmachine), en het geluid van de voie rapide is in het begin wel even wennen als je op het balkon zit. In de slaapkamer is dat geluid niet meer te horen. Op 7 min lopen is een bakker, slager en groentezaakje. Grote Intermarche op 10 min rijden, av. Pessicart, met een ondergrondse (krappe!) parking.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Bas Kniest13-07-2009

Doen! Zowel met 2 als met kids...

We hebben genoten van het plekje in Nice. Lorna heeft ons tijdens de korte rondleiding precies datgene laten zien wat belangrijk was om te weten. De rolluiken, de vuilnis, de lift, enzovoort.

Het voelde meteen als een tweede huisje. Onze verwachting was niet hoog (zoals die van sommigen in het logboek), voor ons was het dus echt perfect. Behalve een uitvalsbasis konden we er prima toeven, ook met 2 kinderen.

We hebben vooral stranden bezocht, Antibes, Cannes, Monaco, Nice en Menton. Maar ook bijvoorbeeld het oceaanmuseum, het paleis in Monaco en de oude centra. Meestal 'thuis' gegeten, voordat we weer een strand opzochten. In tegenstelling tot hier natuurlijk super weer. Onze enige zorg was het kiezen van een strand voor wat verkoeling.

Fijn dat het app. zo gezellig ingericht was. PS, een fotootje volgt nog...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9peter10-07-2009

Prachtig appartement

Mooi appartement, schitterend terras waar de hele dag de zon op schijnt, goed af te schermen met het zonnescherm. Prettig is dat de keuken afgescheiden is van de overige ruimtens. Afstand naar het centrum en boulevard is eigenlijk te ver om te voet af te leggen, de gesproken 20 minuten betwijfel ik. Verkeerslawaai van de autoweg, al wen je hier wel aan. Complex ligt op een afgesloten terrein, de prive parkeerplaas is ook prettig. samenvattend een zeer mooi appartement die de reis zeker de moeite waard maakt.

Gereisd met partner in juni 2009

3 tips over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Brian, 28-07-2012

De bakker is onderaan de trap rechtsaf, er is een kleine (loopafstand) en grote (auto) supermarkt op korte afstand.

• Boerderij Hazenveld, 28-11-2012

Loop je onderaan de trappen door het hek naar rechts, onderaan de weg links = bakker (lekker meergranen) slager (mmm die paté) en supermarkt. Rechts om de hoek = halte trein de bergen in tot Digne! Dat ontdekten wij helaas te laat, omdat je daar niet langs loopt. Schuin tegenover bakker is entree Parc National, een restant natuur bij de grote stad. Le canne de sucre langs de boulevard heeft heerlijke, grote Crème Brulée, meer voor tussendoor met cappucino dan als toetje.

• Anneke Lutgendorff en Hans IJkel, 31-10-2011

Wij genoten van Monaco (regendag, we bezochten het grandioze aquarium); Eze (prachtig kustplaatsje); Paillon (adelaarsnest in de bergen); het Chagall museum; de boulevard van Nice en de gezellige binnenstad. Een week is zo voorbij.

1 vraag over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Marian Mobo, 04-03-2014

Openbaar vervoer

Wie kan mij vertellen of wij (gezin, 2 kids 11/13 jr) ook met openbaar vervoer dit appartement als uitvalsbasis kunnen gebruiken om streek te ontdekken?

Appartement Les Balcons du Parc Imperial info

• Aantal sterrenstersterster