Appartement Les Balcons du Parc Imperial

66 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Henk Bakker
4-12-2013

Dit keer waren we in de laatste week van oktober voor de derde keer in dit appartement. Zelfs nu een week met temperaturen rond de 25 gr en veel zon! Het begint 's morgens al met het ontbijt op het balkon in de zon. 's Avonds zitten we op deze plek met een lekker glas wijn te genieten van het prachtige, verlichte uitzicht op Nice. Winkels op loopafstand en een mooie uitvalsbasis om Nice te bezoeken en de omgeving te verkennen. De derde keer is wat ons betreft niet de laatste keer dat we hier heen gaan.

Prachtig uitzicht en ideale ligging

Hein Gaarenstroom
27-11-2013

Het appartement ligt ideaal voor een bezoek aan de stad of aan het strand.

De heenweg is wat makkelijker te lopen dan de terugweg, maar dat houd je fris.

Wat een mooie plek!

L.van der Laan
2-6-2013

Dit appartement heeft een uitzicht over Nice en de Baie des Anges dat nooit verveelt. Het ligt op een afgesloten terrein en daarbinnen heb je een eigen parkeerplek, heel veilig allemaal. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en er is een balkon plus een klein tuintje. Eigenaresse mevr. Holwerda voorziet je van alle info die je nodig hebt. Een fijne plek om Nice en omgeving te verkennen!

Wat een mooie plek!

L.van der Laan
2-6-2013

Dit appartement heeft een uitzicht over Nice en de prachtig blauwe Baie des Anges dat nooit verveelt. Het ligt op een afgesloten terrein en heeft een eigen parkeerplek. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het appartement. Behalve een balkon is er een klein tuintje, dus je kunt heerlijk buiten zitten. Eigenaresse mevr. Holwerda voorziet je van alle info die je nodig hebt en heb je een vraag dan krijg je vlot antwoord. Een aanrader om Nice en omgeving te verkennen!

's avonds, dat uitzicht, al die lichtjes!

Boerderij Hazenveld
28-11-2012

Appartement Les Balcons du Parc Imperial is een heerlijke plek om heerlijk te ontspannen. De ligging op het zuiden garandeert de zon in de kamer (en op het balkon) vanaf 's morgens tot in november ca. 14.30 uur. Daarna was het voor ons tijd om af te dalen naar Nice, waar we elke dag een aantal uren hebben rondgedwaald en lekker gegeten. De overtollig calorieën raakten we weer kwijt met de klim naar boven (half uurtje).

Blij waren we met het 2 persoons bed 180x200, Dat zijn Nederlandse maten en helaas tref je in Frankrijk vaak kortere bedden.

Het appartement was schoon, de ontvangst door Lorna vriendelijk en behulpzaam (ze loodste ons het laatste stuk per telefoon in het donker door nat en regenachtig Nice). Een magnetron, kookplaat, alles was er om zelf te koken. Nespresso apparaat aanwezig en cafétière. De eerste restaurants op een kwartiertje lopen.

Super!!

Visscher
16-8-2012

Een geweldig appartement, met een adembenemend uitzicht, we hebben ons er prima vermaakt.

Het appartement is voorzien van alle gemakken, en het balkon, de tuin biedt genoeg mogelijkheden om of in de zon of de schaduw te kunnen zitten.

Ook de aanwezige hulp van mevrouw Holwerda verdient een pluim, als we wat hadden te vragen dan hadden we binnen een paar minuten een duidelijk antwoord.

We vonden onze vakantie in Nice onvergetelijk, dit mede dankzij ons verblijf in dit geweldige appartement.

We komen zeker een keer terug.

Geweldige vakantie

Brian
28-7-2012

Het is een heerlijk appartement wat erg huiselijk is ingericht, hierdoor heeft het appartement echt sfeer i.p.v. wat je vaak ziet een kaal appartement. Het balkon is ruim en geeft een fantastisch uitzicht over de stad, de verrekijker staat klaar om al het moois van dichtbij te kunnen bekijken. Iedere ochtend was het een genot om hier te ontbijten. Wij hebben vanuit Nice: Monaco, Saint Tropex, Cannes enz. enz, bezocht. Wat een prachtige omgeving, voor ons de eerste keer in deze regio en zeker niet de laatste keer. Appartement is een aanrader!

Ideaal; een echte aanrader!

Anneke Lutgendorff en Hans IJkel
31-10-2011

Prachtig gelegen appartement; zéér compleet ingericht en geoutilleerd met een schitterend uitzicht over de Mediterranee. Prijs/ kwaliteit is zeer redelijk. Een auto is heel handig, hoewel je ook de boulevard in 20 minuten te voet kunt bereiken (terug duurt langer, helling op). Goede gereserveerde parkeerplek bij het appartementencomplex. Mooie uitvalsbasis naar de andere plaatsen aan de Cote d'Azur, zoals Monaco, Antibes, Cannes. Bakker, slager en kleine super in de buurt. De week was zó om, met weemoed trokken we de deur achter ons dicht. Femmy bedankt!

Mooi appartement met een schitterend uitzicht!

Herman Brinkman
2-9-2011

Werkelijk een prachtig appartement op een locatie die alle beschrijvingen overtreft. Naast het balkon heb je nog een stukje tuin waar je heerlijk kan zitten/liggen zonnen. Goede service van eigenaresse femmy holwerda. Femmy bedankt voor de goede verzorging! Indien je van plan bent om een vakantie naar nice te boeken is dit appartement zeker een aanrader!

Onvergetelijk! (als je met de auto bent)

Familie Bouillon
25-8-2011

Een fantastisch appartement met , wat mij betreft, het mooiste uitzicht die ik ooit heb mogen aanschouwen . Alles is aanwezig om aan je behoeften te voorzien. De bedden zijn prima, en er zijn genoeg kussens en lakens aanwezig. handdoeken worden bij een 14-daags verblijf echter niet ververst na één week. Daar moet je zelf voor zorgen: er is immers een wasmachine en droger aanwezig (studette) Dit appartement is gelegen hoog in de heuvels van Nice, dus boodschappen doen te voet is echt niet aan te raden. De dichtstbijzijnde bakker en supermarkt liggen niet bij de deur.Een auto huren is dus zeker een must. De prive-parking is handig , bovendien afgeschermd . Het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Blaadjes, takjes, .. worden geruimd. Vanuit deze plaats kan je schitterende uitstappen doen : Monaco, Eze,Cannes, Gorges de Loup, St Paul de Vence, .. Ideaal!

Het contact met de eigenaar, en de betalingsmodaliteiten, verlopen zeer correct. Een dikke aanrader..wij komen zeker terug!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons du Parc Imperial in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons du Parc Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.