Appartement Les Balcons du Parc Imperial

Tonen op kaart

68 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• 9Henk Bakker04-12-2013

Voor herhaling vatbaar!

Dit keer waren we in de laatste week van oktober voor de derde keer in dit appartement. Zelfs nu een week met temperaturen rond de 25 gr en veel zon! Het begint 's morgens al met het ontbijt op het balkon in de zon. 's Avonds zitten we op deze plek met een lekker glas wijn te genieten van het prachtige, verlichte uitzicht op Nice. Winkels op loopafstand en een mooie uitvalsbasis om Nice te bezoeken en de omgeving te verkennen. De derde keer is wat ons betreft niet de laatste keer dat we hier heen gaan.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 9Hein Gaarenstroom27-11-2013

Prachtig uitzicht en ideale ligging

Het appartement ligt ideaal voor een bezoek aan de stad of aan het strand. De heenweg is wat makkelijker te lopen dan de terugweg, maar dat houd je fris.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9L.van der Laan02-06-2013

Wat een mooie plek!

Dit appartement heeft een uitzicht over Nice en de Baie des Anges dat nooit verveelt. Het ligt op een afgesloten terrein en daarbinnen heb je een eigen parkeerplek, heel veilig allemaal. Alles wat je nodig hebt is aanwezig en er is een balkon plus een klein tuintje. Eigenaresse mevr. Holwerda voorziet je van alle info die je nodig hebt. Een fijne plek om Nice en omgeving te verkennen!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9L.van der Laan02-06-2013

Wat een mooie plek!

Dit appartement heeft een uitzicht over Nice en de prachtig blauwe Baie des Anges dat nooit verveelt. Het ligt op een afgesloten terrein en heeft een eigen parkeerplek. Alles wat je nodig hebt is aanwezig in het appartement. Behalve een balkon is er een klein tuintje, dus je kunt heerlijk buiten zitten. Eigenaresse mevr. Holwerda voorziet je van alle info die je nodig hebt en heb je een vraag dan krijg je vlot antwoord. Een aanrader om Nice en omgeving te verkennen!

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Boerderij Hazenveld28-11-2012

's avonds, dat uitzicht, al die lichtjes!

Appartement Les Balcons du Parc Imperial is een heerlijke plek om heerlijk te ontspannen. De ligging op het zuiden garandeert de zon in de kamer (en op het balkon) vanaf 's morgens tot in november ca. 14.30 uur. Daarna was het voor ons tijd om af te dalen naar Nice, waar we elke dag een aantal uren hebben rondgedwaald en lekker gegeten. De overtollig calorieën raakten we weer kwijt met de klim naar boven (half uurtje).

Blij waren we met het 2 persoons bed 180x200, Dat zijn Nederlandse maten en helaas tref je in Frankrijk vaak kortere bedden. Het appartement was schoon, de ontvangst door Lorna vriendelijk en behulpzaam (ze loodste ons het laatste stuk per telefoon in het donker door nat en regenachtig Nice). Een magnetron, kookplaat, alles was er om zelf te koken. Nespresso apparaat aanwezig en cafétière. De eerste restaurants op een kwartiertje lopen.

Gereisd met partner in november 2012

• 9Visscher16-08-2012

Super!!

Een geweldig appartement, met een adembenemend uitzicht, we hebben ons er prima vermaakt. Het appartement is voorzien van alle gemakken, en het balkon, de tuin biedt genoeg mogelijkheden om of in de zon of de schaduw te kunnen zitten. Ook de aanwezige hulp van mevrouw Holwerda verdient een pluim, als we wat hadden te vragen dan hadden we binnen een paar minuten een duidelijk antwoord. We vonden onze vakantie in Nice onvergetelijk, dit mede dankzij ons verblijf in dit geweldige appartement. We komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

• 9Brian28-07-2012

Geweldige vakantie

Het is een heerlijk appartement wat erg huiselijk is ingericht, hierdoor heeft het appartement echt sfeer i.p.v. wat je vaak ziet een kaal appartement. Het balkon is ruim en geeft een fantastisch uitzicht over de stad, de verrekijker staat klaar om al het moois van dichtbij te kunnen bekijken. Iedere ochtend was het een genot om hier te ontbijten. Wij hebben vanuit Nice: Monaco, Saint Tropex, Cannes enz. enz, bezocht. Wat een prachtige omgeving, voor ons de eerste keer in deze regio en zeker niet de laatste keer. Appartement is een aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Anneke Lutgendorff en Hans IJkel31-10-2011

Ideaal; een echte aanrader!

Prachtig gelegen appartement; zéér compleet ingericht en geoutilleerd met een schitterend uitzicht over de Mediterranee. Prijs/ kwaliteit is zeer redelijk. Een auto is heel handig, hoewel je ook de boulevard in 20 minuten te voet kunt bereiken (terug duurt langer, helling op). Goede gereserveerde parkeerplek bij het appartementencomplex. Mooie uitvalsbasis naar de andere plaatsen aan de Cote d'Azur, zoals Monaco, Antibes, Cannes. Bakker, slager en kleine super in de buurt. De week was zó om, met weemoed trokken we de deur achter ons dicht. Femmy bedankt!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2011

• 8Herman Brinkman02-09-2011

Mooi appartement met een schitterend uitzicht!

Werkelijk een prachtig appartement op een locatie die alle beschrijvingen overtreft. Naast het balkon heb je nog een stukje tuin waar je heerlijk kan zitten/liggen zonnen. Goede service van eigenaresse femmy holwerda. Femmy bedankt voor de goede verzorging! Indien je van plan bent om een vakantie naar nice te boeken is dit appartement zeker een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 9Familie Bouillon25-08-2011

Onvergetelijk! (als je met de auto bent)

Een fantastisch appartement met , wat mij betreft, het mooiste uitzicht die ik ooit heb mogen aanschouwen . Alles is aanwezig om aan je behoeften te voorzien. De bedden zijn prima, en er zijn genoeg kussens en lakens aanwezig. handdoeken worden bij een 14-daags verblijf echter niet ververst na één week. Daar moet je zelf voor zorgen: er is immers een wasmachine en droger aanwezig (studette) Dit appartement is gelegen hoog in de heuvels van Nice, dus boodschappen doen te voet is echt niet aan te raden. De dichtstbijzijnde bakker en supermarkt liggen niet bij de deur.Een auto huren is dus zeker een must. De prive-parking is handig , bovendien afgeschermd . Het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Blaadjes, takjes, .. worden geruimd. Vanuit deze plaats kan je schitterende uitstappen doen : Monaco, Eze,Cannes, Gorges de Loup, St Paul de Vence, .. Ideaal! Het contact met de eigenaar, en de betalingsmodaliteiten, verlopen zeer correct. Een dikke aanrader..wij komen zeker terug!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

3 tips over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Brian, 28-07-2012

De bakker is onderaan de trap rechtsaf, er is een kleine (loopafstand) en grote (auto) supermarkt op korte afstand.

• Boerderij Hazenveld, 28-11-2012

Loop je onderaan de trappen door het hek naar rechts, onderaan de weg links = bakker (lekker meergranen) slager (mmm die paté) en supermarkt. Rechts om de hoek = halte trein de bergen in tot Digne! Dat ontdekten wij helaas te laat, omdat je daar niet langs loopt. Schuin tegenover bakker is entree Parc National, een restant natuur bij de grote stad. Le canne de sucre langs de boulevard heeft heerlijke, grote Crème Brulée, meer voor tussendoor met cappucino dan als toetje.

• Anneke Lutgendorff en Hans IJkel, 31-10-2011

Wij genoten van Monaco (regendag, we bezochten het grandioze aquarium); Eze (prachtig kustplaatsje); Paillon (adelaarsnest in de bergen); het Chagall museum; de boulevard van Nice en de gezellige binnenstad. Een week is zo voorbij.

1 vraag over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Marian Mobo, 04-03-2014

Openbaar vervoer

Wie kan mij vertellen of wij (gezin, 2 kids 11/13 jr) ook met openbaar vervoer dit appartement als uitvalsbasis kunnen gebruiken om streek te ontdekken?

Appartement Les Balcons du Parc Imperial info

• Aantal sterrenstersterster