Appartement Les Balcons du Parc Imperial

Meer appartement info
Tonen op kaart

68 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• 8Roelie Woudstra21-09-2016

Geweldig uitzicht mooi appartement fijn zwembad

eigenlijk is alles goed je kunt heel veel dingen lopend doen en wil je dat niet dan brengt de bus je voor 3 euro vanuit de stad naar het appartement de bushalte is 5 min. ervandaan. iedere ochtend verse broodjes bij de bakker om de hoek en een supermarktje zit ernaast. dagje Monaco geweest met gids die ons bij het appartement ophaalde en weer thuis bracht zeer de moeite waard. Nice heeft een prachtig oud centrum met een grote brocante markt en mooie smalle straatjes met heerlijke kleine restaurantjes die de lekkerste wijnen hebben.

De boulevard is prachtig vooral in de avond met muziek en gezelligheid overdag het kiezelstrand wel slippers aandoen maar ook heerlijk om te vertoeven We hebben een heerlijke vakantie gehad met alleen maar zon en gemiddeld 30 graden nog lang niet alles gezien maar we gaan zeker nog een keer die kant op.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Maria19-09-2016

Heerlijk appartement, prachtig uitzicht over Nice.

Een appartement met studio, van alle gemakken voorzien. Gezellige inrichting. Mooi uitzicht over Nice, 's morgens lekker ontbijten voor het grote raam. Op loopafstand van het centrum, een prima busverbinding als je geen zin meer hebt om de trappen richting huis te lopen. Dit was mijn tweede keer dat ik hier verbleef. De eerste keer was meer in het seizoen en toen hebben we heerlijk buiten kunnen ontbijten en 's avonds nog lang kunnen genieten van de rust en het uitzicht. Nice is een mooie stad met veel cultuur, maar ook een fietstocht in de omgeving is een aanrader. Ik hoop er gauw weer eens te kunnen vertoeven!!

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 9Peter27-08-2016

Mooie plek in Nice

Mooi appartement. Vlakbij de stad, maar toch ook rustig. Het grote pluspunt van dit plekje is het panoramische uitzicht over Nice.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en bevat zelfs een klein tuintje.

Een perfecte plek om Nice en omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 2fam. Verhorst22-08-2016

nooit meer

Er loopt een snelweg met voortrazend verkeer dit is overduidelijk te horen als je op het balkon staat. Knettergek wordt je ervan dus rustig een ontbijt op het terras kan je wel vergeten laat staan een wijntje in de avond! De woning rook muf dus gelucht lees verhuurt wordt er niet! Afstandsbediening om het hek te openen deed het niet en de keuken is ook oud (o.a. koelkast deur stuk). In de woonkamer staan geen lekkere stoelen om te ontspannen wel een oude slaapbank om te hangen! De afstand naar het strand en station is een halfuur lopen beslist geen kwartiertje wat er gezegd werd. Ondanks dat wij de huur voor een week al betaald hadden zijn we gillend weggerend wat een afknapper. Ik kan wel zeggen dat dit appartement een grote deceptie was!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Andy05-08-2016

Leuk appartement met prachtig uitzicht!

Appartement bevind zich in park waar mensen vast wonen en deze zijn zeer gesteld op rust. Ben jij dat ook, dan is dit appartement zeer aan te raden!

Wanneer je meer van drukte houdt of zelf nogal druk bent zou ik een andere bestemming kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Gerhard26-10-2015

Heerlijk

Heerlijk appartement, centraal gelegen in de stad Nice maar ook voor verkenning van de omgeving. Super weekje gehad. Appartement van de meeste gemakken voorzien, het zeer ruime balkon met uitzicht is het helemaal. Heerlijk ontbijten in de zon. Tevens een aanrader is het huren van een scooter om te toeren richting Menton.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10Rob23-06-2015

Fantastische plek

Nog mooier dan op de plaatjes! Echt een heerlijk appartement, prachtig uitzicht. Zowel in als om het huis werkelijk alles aanwezig. Mooi & groot zwembad! Bakker, slager & supermarktje op nog geen 5 min. Lekker elke morgen vers brood & croissants! Naar de stad & strand of station allemaal ongeveer kwartiertje lopen. En er vertrekken ook bussen om de hoek. Met de trein kan je makkelijk naar bijv. Monaco...maar ook een dagje Italië of Cannes is goed te doen. Contact met de eigenaresse fijn & vlot! Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Willemien11-03-2015

Super mooi appartement met geweldig uitzicht

Wat een heerlijke plek om daar te verblijven. Werkelijk alles is top. Ik kom hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9Davy09-01-2015

Mijn hart verloren...

Mijn hart definitief verloren aan de dame met de Engelenbaai... Nu reeds een aantal keer dit appartement gehuurd, en de ervaring wordt er steeds beter op. De eerste maal werd ik verliefd op de locatie en de omgeving, de volgende keren op het klimaat, de stad zelf en het wijde en soms ruige binnenland van de Maritieme Alpen. In de zomer is het me wel iets te warm. In de lente of herfst is het uiterst aangenaam vertoeven. En in de winter valt het licht heel mooi op haar brede schouders. Accommodatie is tiptop, bovendien openbaar zwembad en prachtig uitzicht. Ik hoor de lokroep van de dame met de Engelenbaai opnieuw en opnieuw en opnieuw...

Alleen gereisd in januari 2015

• 8hans09-12-2013

prachtige plek

Prachtige ligging tegen de heuvel met adembenemend uitzicht over Nice. 's avond eten op balkon ,glaasje wijn er bij en je wilt niet meer weg. Ook in het naseizoen is het met een temperatuur van boven de 20 gr.c. een absolute aanrader. Wij waren door vrienden op dit leuke appartement geattendeerd en komen ook zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

3 tips over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Brian, 28-07-2012 Rapporteren

De bakker is onderaan de trap rechtsaf, er is een kleine (loopafstand) en grote (auto) supermarkt op korte afstand.

• Boerderij Hazenveld, 28-11-2012 Rapporteren

Loop je onderaan de trappen door het hek naar rechts, onderaan de weg links = bakker (lekker meergranen) slager (mmm die paté) en supermarkt. Rechts om de hoek = halte trein de bergen in tot Digne! Dat ontdekten wij helaas te laat, omdat je daar niet langs loopt. Schuin tegenover bakker is entree Parc National, een restant natuur bij de grote stad. Le canne de sucre langs de boulevard heeft heerlijke, grote Crème Brulée, meer voor tussendoor met cappucino dan als toetje.

• Anneke Lutgendorff en Hans IJkel, 31-10-2011 Rapporteren

Wij genoten van Monaco (regendag, we bezochten het grandioze aquarium); Eze (prachtig kustplaatsje); Paillon (adelaarsnest in de bergen); het Chagall museum; de boulevard van Nice en de gezellige binnenstad. Een week is zo voorbij.

1 vraag over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

• Marian Mobo, 04-03-2014 Rapporteren

Openbaar vervoer

Wie kan mij vertellen of wij (gezin, 2 kids 11/13 jr) ook met openbaar vervoer dit appartement als uitvalsbasis kunnen gebruiken om streek te ontdekken?

Appartement Les Balcons du Parc Imperial info

• Aantal sterrenstersterster