Appartement
8,6

66 reviews over Appartement Les Balcons du Parc Imperial in het Nederlands

Geweldig uitzicht mooi appartement fijn zwembad

Roelie Woudstra
21-9-2016

eigenlijk is alles goed je kunt heel veel dingen lopend doen en wil je dat niet dan brengt de bus je voor 3 euro vanuit de stad naar het appartement de bushalte is 5 min. ervandaan.

iedere ochtend verse broodjes bij de bakker om de hoek en een supermarktje zit ernaast.

dagje Monaco geweest met gids die ons bij het appartement ophaalde en weer thuis bracht

zeer de moeite waard.

Nice heeft een prachtig oud centrum met een grote brocante markt en mooie smalle straatjes met heerlijke kleine restaurantjes die de lekkerste wijnen hebben.

De boulevard is prachtig vooral in de avond met muziek en gezelligheid overdag het kiezelstrand wel slippers aandoen maar ook heerlijk om te vertoeven

We hebben een heerlijke vakantie gehad met alleen maar zon en gemiddeld 30 graden nog lang niet alles gezien maar we gaan zeker nog een keer die kant op.

Gereisd met partner in september 2016

Een appartement met studio, van alle gemakken voorzien. Gezellige inrichting.

Mooi uitzicht over Nice, 's morgens lekker ontbijten voor het grote raam. Op loopafstand van het centrum, een prima busverbinding als je geen zin meer hebt om de trappen richting huis te lopen. Dit was mijn tweede keer dat ik hier verbleef. De eerste keer was meer in het seizoen en toen hebben we heerlijk buiten kunnen ontbijten en 's avonds nog lang kunnen genieten van de rust en het uitzicht.

Nice is een mooie stad met veel cultuur, maar ook een fietstocht in de omgeving is een aanrader.

Ik hoop er gauw weer eens te kunnen vertoeven!!

Gereisd met vrienden in maart 2016

Mooie plek in Nice

Peter
27-8-2016

Mooi appartement. Vlakbij de stad, maar toch ook rustig. Het grote pluspunt van dit plekje is het panoramische uitzicht over Nice.

Het appartement is van alle gemakken voorzien en bevat zelfs een klein tuintje.

Een perfecte plek om Nice en omgeving te verkennen.

Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

fam. Verhorst
22-8-2016

Er loopt een snelweg met voortrazend verkeer dit is overduidelijk te horen als je op het balkon staat. Knettergek wordt je ervan dus rustig een ontbijt op het terras kan je wel vergeten laat staan een wijntje in de avond!

De woning rook muf dus gelucht lees verhuurt wordt er niet! Afstandsbediening om het hek te openen deed het niet en de keuken is ook oud (o.a. koelkast deur stuk). In de woonkamer staan geen lekkere stoelen om te ontspannen wel een oude slaapbank om te hangen!

De afstand naar het strand en station is een halfuur lopen beslist geen kwartiertje wat er gezegd werd.

Ondanks dat wij de huur voor een week al betaald hadden zijn we gillend weggerend wat een afknapper.

Ik kan wel zeggen dat dit appartement een grote deceptie was!

Gereisd met partner in augustus 2016

Appartement bevind zich in park waar mensen vast wonen en deze zijn zeer gesteld op rust. Ben jij dat ook, dan is dit appartement zeer aan te raden!

Wanneer je meer van drukte houdt of zelf nogal druk bent zou ik een andere bestemming kiezen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Heerlijk

Gerhard
26-10-2015

Heerlijk appartement, centraal gelegen in de stad Nice maar ook voor verkenning van de omgeving. Super weekje gehad. Appartement van de meeste gemakken voorzien, het zeer ruime balkon met uitzicht is het helemaal. Heerlijk ontbijten in de zon.

Tevens een aanrader is het huren van een scooter om te toeren richting Menton.

Gereisd met partner in oktober 2015

Fantastische plek

Rob
23-6-2015

Nog mooier dan op de plaatjes! Echt een heerlijk appartement, prachtig uitzicht. Zowel in als om het huis werkelijk alles aanwezig. Mooi & groot zwembad! Bakker, slager & supermarktje op nog geen 5 min. Lekker elke morgen vers brood & croissants! Naar de stad & strand of station allemaal ongeveer kwartiertje lopen. En er vertrekken ook bussen om de hoek.

Met de trein kan je makkelijk naar bijv. Monaco...maar ook een dagje Italië of Cannes is goed te doen.

Contact met de eigenaresse fijn & vlot!

Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juni 2015

Super mooi appartement met geweldig uitzicht

Willemien
11-3-2015

Wat een heerlijke plek om daar te verblijven. Werkelijk alles is top. Ik kom hier zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2015

Mijn hart verloren...

Davy
9-1-2015

Mijn hart definitief verloren aan de dame met de Engelenbaai...

Nu reeds een aantal keer dit appartement gehuurd, en de ervaring wordt er steeds beter op. De eerste maal werd ik verliefd op de locatie en de omgeving, de volgende keren op het klimaat, de stad zelf en het wijde en soms ruige binnenland van de Maritieme Alpen.

In de zomer is het me wel iets te warm. In de lente of herfst is het uiterst aangenaam vertoeven. En in de winter valt het licht heel mooi op haar brede schouders.

Accommodatie is tiptop, bovendien openbaar zwembad en prachtig uitzicht.

Ik hoor de lokroep van de dame met de Engelenbaai opnieuw en opnieuw en opnieuw...

Gereisd alleenreizend in januari 2015

prachtige plek

hans
9-12-2013

Prachtige ligging tegen de heuvel met adembenemend uitzicht over Nice.

's avond eten op balkon ,glaasje wijn er bij en je wilt niet meer weg.

Ook in het naseizoen is het met een temperatuur van boven de 20 gr.c.

een absolute aanrader.

Wij waren door vrienden op dit leuke appartement geattendeerd en komen ook zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Les Balcons du Parc Imperial in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Les Balcons du Parc Imperial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.