Appartement Les Balcons du Parc Imperial

Appartement Les Balcons du Parc Imperial
8,4

3 tips over Appartement Les Balcons du Parc Imperial

Boerderij Hazenveld, 28-11-2012

Loop je onderaan de trappen door het hek naar rechts, onderaan de weg links = bakker (lekker meergranen) slager (mmm die paté) en supermarkt. Rechts om de hoek = halte trein de bergen in tot Digne! Dat ontdekten wij helaas te laat, omdat je daar niet langs loopt.

Schuin tegenover bakker is entree Parc National, een restant natuur bij de grote stad.

Le canne de sucre langs de boulevard heeft heerlijke, grote Crème Brulée, meer voor tussendoor met cappucino dan als toetje.

Brian, 28-7-2012
De bakker is onderaan de trap rechtsaf, er is een kleine (loopafstand) en grote (auto) supermarkt op korte afstand.
Anneke Lutgendorff en Hans IJkel, 31-10-2011
Wij genoten van Monaco (regendag, we bezochten het grandioze aquarium); Eze (prachtig kustplaatsje); Paillon (adelaarsnest in de bergen); het Chagall museum; de boulevard van Nice en de gezellige binnenstad. Een week is zo voorbij.