Appartement Les Balcons du Parc Imperial ***

Review geschreven door Ineke Vogelzang

Een aanrader!

Ineke Vogelzang
27-7-2018

Prachtig appartement boven Nice. Heerlijk uitzicht op de Middellandse zee en de stad. De inrichting is licht en modern, de keuken is van alle gemakken voorzien.

Een heerlijke tafel op het balkon voor alle maaltijden en een tuin om de koelte op te zoeken. Er is een zwembad, maar daar was het in april nog te koud voor. De loopafstand naar de stad is ong. 20 minuten via allerlei trappen naar de binnenstad. Dat is op te terugweg even kalm aan doen, maar wij hebben de auto dus altijd maar op de parkeerplaats laten staan, tenzij we een grotere afstand wilden afleggen. De bakker op loopafstand dus niets stond een heerlijke vakantie in de weg.

Een aanrader dus.