Appartement Les Balcons du Parc Imperial ***

Review geschreven door Ettie en Minne

Ideaal.

Ettie en Minne
26-7-2018

Een fijn appartement met prachtig uitzicht over de stad en de zee. Dicht genoeg bij de stad om een wandeling te maken naar de Promenade des Anglais, de oude stad, ijsje eten en weer terug. Het appartement ligt op ong 100 meter hoogte, dus het is wel even flink trappen lopen om terug te komen, maar het is best te doen (zelfs voor ons, 70 plussers). Er is een bakker op loopafstand voor vers stokbrood en croissantjes voor het ontbijt op het balkon in de zon.

Bij het appartement is een eigen parkeerplaats op een afgesloten terrein. Snel internet is aanwezig.

Er is veel te zien in de stad en de omgeving. Oude middeleeuwse plaatsjes, musea en wandelpaden langs de kust (rondje Cap Ferrat is onze favoriet). Langs de kust is er vaak vrij druk verkeer, maar eenmaal in het binnenland is het rustig.

Wij komen hier al tien jaar (in maart) en hebben voor het volgend jaar al weer gereserveerd.

Een aanrader!