Appartement Les Balcons du Parc Imperial ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Maria

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Maria
22-7-2018

Was al een paar keer eerder geweest en heb toen al genoten van het heerlijke, rustig gelegen appartement.

Het heeft kortgeleden een facelift ondergaan, waardoor de kamer nog lichter en van daaruit het uitzicht nog weidser is. Er is een prachtige keuken met vaatwasser gekomen.

‘s Morgens ontbijt op het balkon met fantastisch uitzicht op Nice. Aan het eind van de dag is het licht anders waardoor Nice er nog mooier bij ligt.

Is het te warm dan biedt de tuin met schaduw koelte.

Rustig lopend ben je in 15 à 20 minuten op de boulevard. De terugweg duurt 10 min. langer, deels omhoog via trappen, maar een ideale “conditietraining”. Heel goed te doen. Maar er gaat ook een bus tot vlakbij het appartement.

En dan kun je ook nog gebruik maken van het zwembad.