Appartement Les Balcons du Parc Imperial ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Roelie Woudstra

Geweldig uitzicht mooi appartement fijn zwembad

Roelie Woudstra,
21-9-2016

eigenlijk is alles goed je kunt heel veel dingen lopend doen en wil je dat niet dan brengt de bus je voor 3 euro vanuit de stad naar het appartement de bushalte is 5 min. ervandaan.

iedere ochtend verse broodjes bij de bakker om de hoek en een supermarktje zit ernaast.

dagje Monaco geweest met gids die ons bij het appartement ophaalde en weer thuis bracht

zeer de moeite waard.

Nice heeft een prachtig oud centrum met een grote brocante markt en mooie smalle straatjes met heerlijke kleine restaurantjes die de lekkerste wijnen hebben.

De boulevard is prachtig vooral in de avond met muziek en gezelligheid overdag het kiezelstrand wel slippers aandoen maar ook heerlijk om te vertoeven

We hebben een heerlijke vakantie gehad met alleen maar zon en gemiddeld 30 graden nog lang niet alles gezien maar we gaan zeker nog een keer die kant op.

Gereisd met partner in september 2016