Hotel Le Crillon

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag11°6°
Hotel Le Crillon
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Le Crillon voor je op een rij gezet:

Stedentrips.nl
Stedentrips.nl

2 reviews over Hotel Le Crillon in het Nederlands

Klein, maar goed en super gelegen

Dani,
21-9-2017

Het is een klein hotel, dus je mag geen enorme verwachtingen hebben. Bij de entree staat lekkere koffie, gratis flesjes water en wat te snoepen. Super!

De lift deed het wel, maar wij verkozen de trap.

De kamer was klein, maar wat ons betreft precies groot genoeg voor een citytrip. Heerlijke bedden, geen enkel stofvlokje te vinden in de kamer. Goede en warme douche, wel een beetje een putluchtje in de badkamer, maar acceptabel.

Leuk uitzicht, grotendeels heel vriendelijke medewerkers.

De wijk was prettig. Om de hoek een winkelwalhalla. En op loopafstand ALLES. Strand, mooie pleinen, straten en steegjes, winkels, restaurants, haven. Voor een citytrip een perfect hotel.

Gereisd met vrienden in september 2017

Nooit meer

gasten uit katwijk,
19-6-2017

slechtste Hotel van m,n leven 4 hoog , lift kapot, kamer zo klein , dat we de koffers niet eens konden uitpakken. ontbijt: oud brood wat in de broodrooster moest, zeer klein croissantje(die ook beneden bij de receptie lagen) met klein potje jam. c,est toe.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Crillon in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Crillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.