Hotel La Villa Nice Promenade

Kleine hotelsWeer vandaag15°9°
Hotel La Villa Nice Promenade
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor La Villa Nice Promenade voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel La Villa Nice Promenade in het Nederlands

Prima hotel.

hansvanranst
30-8-2013

pluspunten: op 50 meter van de promenade en van de bushalte naar de luchthaven, leuke sfeer, ruime kamer, heerlijk bed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: zeer kleine badkamer, lavabo is een klein handwastafeltje, erg gehorig hotel, ver van het oude centrum en de haven, geen veilige bagagedepot, prijzen zonder enige korting zijn te duur (163 euro kamer met ontbijt in hoogseizoen) wij betaalden 120 euro in het hoogseizoen zonder ontbijt, deze prijs is aanvaardbaar.

prima hotel

heer Breugem
7-10-2012

goede prijs kwaliteit verhouding. ziet er schoon uit en aantrekkelijk. prima ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Villa Nice Promenade in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Villa Nice Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.