Hotel La Villa Nice Promenade

HotelKleine hotelsWeer vandaag28°21°
Hotel La Villa Nice Promenade
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor La Villa Nice Promenade voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel La Villa Nice Promenade in het Nederlands

Alleenreizend

Rustig en goed gelegen hotel met parkeergelegenheid.

DA SILVA Americo
8-3-2018

Vertaalde review

Hotel goed gelegen, dicht bij de Promenade des Anglais, verkeersvrije straten en 10 minuten van Place Massena. Een kleine parkeerplaats met een toeslag van 18 € / dag.

Kamers gedeeltelijk gerenoveerd, maar we waarderen betere materialen en nette afwerkingen. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Puur geluk

BERNARD Thierry
12-2-2018

Vertaalde review

Adres dat ik zonder enige aarzeling aanbeveel. Tijdens uw verblijf zult u tevreden zijn over de ontvangst, vriendelijkheid, kalmte van het hotel en de locatie dicht bij de Promenade des Anglais. De kamers zijn meer dan perfect, smaakvol ingericht met prachtige badkamers. Zeer goed ontbijt ook. Om absoluut opnieuw te doen. Bedankt voor alles.

UITSTEKENDE

SCT BSI PRO
29-1-2018

Vertaalde review

Hotel zeer goed gelegen, zeer goede ontvangst, zeer goed onderhouden, mogelijkheid tot parkeren.

Onze beste uitvalsbasis in Nice

ROUSSEAU CHRISTIANE
25-1-2018

Vertaalde review

Zeer mooi hotel, erg rustig.

, het personeel is zeer gastvrij, speciale vermelding voor Philippe en Jonathan, we danken hen voor hun professionaliteit.

Leeslampen zouden worden gewaardeerd in de kamers.

Uitstekende prijsverhouding van Excelente

DO AMARAL SODRÉ Rodrigo
15-1-2018

Vertaalde review

Excelente geografische positie en discretie. Bekwaam en vriendelijk personeel. Ontbijt met keuze en goed. Hotel zeer schoon en bekwaam personeel. Ik heb een geweldig verblijf gehad.

Prima hotel.

hansvanranst
30-8-2013

pluspunten: op 50 meter van de promenade en van de bushalte naar de luchthaven, leuke sfeer, ruime kamer, heerlijk bed, vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: zeer kleine badkamer, lavabo is een klein handwastafeltje, erg gehorig hotel, ver van het oude centrum en de haven, geen veilige bagagedepot, prijzen zonder enige korting zijn te duur (163 euro kamer met ontbijt in hoogseizoen) wij betaalden 120 euro in het hoogseizoen zonder ontbijt, deze prijs is aanvaardbaar.

prima hotel

heer Breugem
7-10-2012

goede prijs kwaliteit verhouding. ziet er schoon uit en aantrekkelijk. prima ontbijt

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Villa Nice Promenade in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Villa Nice Promenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.