Hotel La Perouse

3 reviews over Hotel La Perouse in het Nederlands

Aanrader!

Celine
22-7-2010

Charmant hotel met prachtige ligging, gebouwd tegen de rots van het kasteel in het oude Nice. Gezellig restaurant met verfijnde keuken en aangename binnentuin onder de citroenbomen. Eerder beperkt ontbijt met weinig variatie. Vriendelijk personeel. Volledig gerenoveerde standaardkamers met groot en mooi terras ingesloten door de rotsen en ruime badkamer. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010
2008

Aanrader!

E.H
9-11-2008

leuk hotel met geweldige ligging.Wel kamers zeezicht nemen of tuin.

Ontzettend vriendelijk personeel.Heerlijk gegeten en prima onbijt.

Aanrader!Vooral dakterras met prachtig uitzicht over de baai van nice.

Gereisd familie in november 2008

Zeer goed hotel!

Cees Gaasbeek
8-7-2008

Prachtig hotel. Schitterend gelegen. Heerlijke kamers, goede service. Prachtig gesitueerd zwembad tegen een rotswand. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2008

We hebben een aantal aanbieders voor La Perouse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Perouse in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Perouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.