Hotel Ibis Styles Nice Centre Gare

HotelWeer vandaag28°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Styles Nice Centre Gare voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ibis Styles Nice Centre Gare in het Nederlands

Fantastisch hotel

Tuurro
18-10-2016

Medio oktober 2016 verbleven in dit hotel.

We hadden een tweepersoonskamer met dakterras, dit was een zeer mooie kamer en het dakterras was met het weer een mooie uitkomst. Heerlijk in de ochtend even bijkomen en in de avond ook lekker relaxen.

De kamer was zeer schoon, en alles in perfecte staat. De hoofdkussens van het bed naar onze smaak veel te zacht, maar dat zijn persoonlijke voorkeuren.

Helaas geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer maar de gehele dag wel gratis te verkrijgen in de centrale hal.

Het hotel zelf heeft een perfecte ligging, slechts 10 minuten in een rechte lijn naar de boulevard en op 10 minuten via schitterende straatjes naar de grote pleinen en parken.

Om de hoek een supermarkt voor de boodschappen.

Het ontbijt was in orde, en de eerder gelezen opmerking over het missen van een gekookt eitje delen we.

Verse jus d'orange was perfect en ook het beleg prima.

Men loopt erg hard om alles op voorraad te houden en dit was dan ook altijd het geval.

Conclusie: perfect hotel voor een verblijf in Nice en boeken het een volgende keer zeer zeker weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Styles Nice Centre Gare in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Styles Nice Centre Gare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.