Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais

Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais

7.3Goed

Frankrijk, Provence - Alpes - Cote d'Azur, Nice

Op vakantie geweest naar Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais?

7.3Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais

• 8R. van Elst29-09-2012

Eenvoudig.

We waren er maar één nacht en dat was voldoende. Het is een goedkoop hotel, dicht bij het vliegveld. Voor een paar nachten is dit een uitstekende locatie, maar ik kan me voorstellen dat je bij een langer verblijf uitgekeken raakt. De service is ok. We moesten in de ochtend weer vroeg weg, dus hebben we het ontbijt niet geprobeerd. Voor een kort verblijf is dit een heel goed hotel.

Gereisd met jonge kinderen in september 2012

• 7R. Beniers08-09-2007

Het hotel ligt tegenover het vliegveld, maar is opvallend stil.

De kamer is schoon en ruim. Het ontbijt is enorm beperkt en de bediening is niet echt vriendelijk.

Het centrum van Nice is niet te belopen. Je moet dus een taxi o.i.d. nemen.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Albert van Ieperen23-06-2007

Juist een goed hotel voor een korte vakantie. Redelijke prijs (zeker in Nice) voor een nononse hotel. Vanuit het vliegveld met de gratis Navette/ Shuttlebus (elke 7-10 minuten) gratis; stopt op ong. 300 meter vanaf het hotel. Het hotel bevindt zich in een rustige hotel/ kantoorwijk (Arena). Bagage kan op aankomst- en vertrekdag bij de receptie worden afgegeven totdat je in/uitcheckt. Met de auto met korting parkeren naast het hotel in parkeergarage. Sowieso met auto niet aan te raden in het knotsgekke verkeer in en rond Nice. Ontbijt selfservice voor 4 euro; daarvoor onbeperkt koffie/ thee/ jus d'orange/ chocola/ melk en 3 soorten brood en crackertjes/geroosterd brood met honing en jammmetjes. In elk geval een goed ontbijt (verwacht geen luxe voor 4 euro). Kamer is sober, maar prima (TV, badkamer met wc en airco). Mogelijk met 3 personen (1-persoonsbed boven 2 persoons beneden). In de buurt Phoenix park (2 euro) en op 15 minuten 2 supermarkten (Rue des Anglais) voor tussendoortjes.

Gereisd met familie in juni 2007

• 6Fred Hokkelman14-08-2006

Als overnachtingshotel niet echt een aanrader. Het hotel ligt direct tegenover het vliegveld, én vlakbij het strand (10 minuten lopen) van Nice. We hebben er echter zeker drie kwartier over gedaan om dit hotel te vinden. De bewegwijzering is in één woord waardeloos. Parkeren in een dure parkeergarage. De inrichting komt overeen met een Formule 1 hotel. Er is echter wél douche-toilet op de kamer. De kamers zijn tevens voorzien van een goed werkende airco, wastafel en televisie. Tevens hoeft men niet bang te zijn voor geluidsoverlast van de vlieghaven. De kamers zijn prima geisoleerd. In vergelijking met de overige budgethotels zijn de kamers echter veel te duur. Verder is het veel te dure ontbijt (apart betalen) ver onder de maat. Een alternatief is het Premier Classe Hotel. We hebben dit hotel echter niet getest.

Gereisd in augustus 2006

1 tip over Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais

• R. van Elst, 29-09-2012 Rapporteren

Voor vliegtuigspotters ideaal! Vanuit onze kamer kon je de vliegtuigen zien aankomen en vertrekken.

0 vragen over Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais

Hotel Ibis Budget Nice Aeroport Promenade Des Anglais info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV