Hotel Holiday Inn Nice

4 reviews over Hotel Holiday Inn Nice in het Nederlands

Prima gelegen hotel

Eveline
10-10-2016

Hotel is prima, ruime kamers en badkamers. Vriendelijke medewerkers. Ruim assortiment in ontbijt.

Bar gaat om 22.30 uur dicht, hapje eten gaat ook al is er niet echt een restaurant. Maar een hapje eten in de bar of op het terras kan. Eten is prima.

Hotel ligt op een dikke 5 minuten lopen van de boulevard, de winkelstraten en de restaurants. In 20 minuten ben je in het oude centrum.

Zeker een aanrader!

eLs
14-12-2011

Geweldig, alleen de kwaliteit kan iets beter. Maar verder een prima hotel.

ideaal gelegen! perfecte service!

Hakan Pinar
7-10-2009

Hotel ligt ideaal op 5 min lopen van alle winkelstraten, goed ontbijt, grote bed met een heerlijke bed wat je verwacht van een Holiday Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Nice voor je op een rij gezet:

hotel ligt aan boulevard victor hugo,eigenlijk overal

dichtbij, centrum, strant 5 min.shoppingcomplex

ook 5 min. station 7 min. heel rustige omgeving en toch overal dicht bij

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Nice voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Nice in Nice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Nice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Holiday Inn Nice scoort een 8.13 uit 10 op basis van 4 reviews.